يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار بندردیر استان بوشهرگفت: کارشناسان میزان خسارت ناشی از آتش سوزی روز گذشته (جمعه) به شناورهای باری وصیادی این شهرستان را 110 میلیارد ریال برآورد کرده اند.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، حمزه اعتماد درجلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان دیرافزود: این میزان خسارت مربوط به سوختن 17 فروند شناور صیادی و باری است.
کد خبر: ۱۲۶۴۲
شنبه ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۰۴:۱۶

فکرشهر: فرماندار بندردیر استان بوشهرگفت: کارشناسان میزان خسارت ناشی از آتش سوزی روز گذشته (جمعه) به شناورهای باری وصیادی این شهرستان را 110 میلیارد ریال برآورد کرده اند.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، حمزه اعتماد درجلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان دیرافزود: این میزان خسارت مربوط به سوختن 17 فروند شناور صیادی و باری است.

\n\n

وی بااشاره به اینکه مهار آتش شش ساعت به طول انجامید یادآورشد: آتش سوزی از یک شناور باری در پست چهار ضلع غربی اسکله بندر دیرآغاز شد و به علت رها شدن شناور آتش گرفته و حرکت آن به سمت پست سه ضلع شرقی این اسکله، آتش به دیگر شناورهایی که در این محل پهلوگرفته بودند، سرایت کرد.

\n\n

فرماندار دیر اضافه کرد: باتوجه به تمرکز زیاد شناور در اسکله بندر دیر ، برنامه ریزی لازم برای تقویت ایستگاههای آتش نشانی برای مهار آتش سوزی احتمالی در آینده باید در دستور کار قرار گیرد.

\n\n

وی گفت: بزودی در نشست کارگروه تخصصی اشتغال شهرستان دیر ،موضوع کمک به خسارت دیدگان ناشی از حادثه آتش سوزی بندر دیر بررسی خواهد شد.

\n\n

اعتماد افزود: عمده شناورهای موجود در بندر دیر بیمه نیستند که این امر آسیب پذیری مالکان را در حوادث مشابه بالا برده است.

\n\n

وی یادآورشد: برای مهار شعله های آتش دربندر دیر نیروهای امدادی از نقاط مختلف استان بوشهر مشارکت داشتند که از همه عوامل قدردانی می شود.

\n\n

بندردیر در 180 کیلومتری جنوب استان بوشهرواقع است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر