شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فرمانده انتظامی استان خبر داد:
فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: عامل انتشار شایعه قتل دختری در شهر جدید عالی شهر این استان شناسایی و دستگیر شد...
کد خبر: ۱۲۶۵۶
يکشنبه ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۲

فکرشهر:  فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: عامل انتشار شایعه قتل دختری در شهر جدید عالی شهر این استان شناسایی و دستگیر شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، سردار حیدر عباس زاده روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: عامل انتشار دهنده شایعه پس از اعتراف صریح به عمل غیرقانونی خود به مراجع قضایی تحویل شد.

\n\n

وی ادامه داد: شایعه قتل دختری در حومه شهر عالی شهر هفته گذشته در برخی از شبکه های اجتماعی منتشر و باعث نگرانی تعدادی از شهروندان و خانواده ها شد.

\n\n

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به این که فرد دستگیر شده با تلاش های پیچیده عملیاتی و فنی شناسایی شده، یادآور شد: این متهم مدیر یک گروه واتس اپ با عضویت 45 تا 50 نفر است که با انتشار شایعه قتل دختری در عالی شهر در گروه خود سبب انتشار این خبر کذب در شبکه های اجتماعی شده بود.

\n\n

وی گفت: فرد دستگیر شده با هویت (م – ک) و 25 ساله پس از دستگیری هدف از اقدام خود را سرگرمی و شوخی اعلام کرده است.

\n\n

عباس زاده بیان کرد: این متهم با ابراز پشیمانی از اقدام خود اعلام کرده از عواقب این کار و به دنبال آن از نگرانی مردم و خانواده ها اطلاعی نداشته است.

\n\n

وی از شهروندان بوشهری خواست از عضویت در گروه های شبکه های اجتماعی که هویت و هدف اعضای آنها را نمی دانند، خودداری کنند.

\n\n

به نوشته ی ایرنا، عباس زاده اظهارکرد: اعضای گروه های شبکه های اجتماعی به منظور جلوگیری از انتشار هرگونه مطلبی بویژه در زمینه های امنیتی که از صحت آن مطلع نیستند خودداری کرده و صحت اخبار را از سایت های خبری دریافت کنند. 

\n\n

یک هفته پیش تصاویری همراه با توضیحاتی پیرامون قتل دختری در حومه شهر عالی شهر در شبکه های اجتماعی منتشر شده بود. 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر