جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۶۵۶۲
يکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۷

فکرشهر: رئیس طرح و برنامه ریزی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در سال جاری ۸۴ فقره جواز تأسیس صنعتی در استان بوشهر صادر شده است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، حسن بحرینی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۸۴ فقره جواز تأسیس صنعتی با پیش بینی سرمایه گذاری ۲۸ هزار و ۲۳۴ میلیارد ریال با پیش بینی اشتغال ۲ هزار و ۵۳۲ نفر در استان بوشهر صادر شده است.

وی اضافه کرد: طبق وضعیت موجود ۶۰۷ فقره جواز تأسیس طرح صنعتی با پیش بینی سرمایه گذاری ۲۸۶ هزار و ۷۲۲ میلیارد ریال و پیش بینی اشتغال ۱۷ هزار و ۴۳۱ نفر در استان صادر شده است.

رئیس طرح و برنامه ریزی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر بیان کرد: پیگیری مستمری برای حل مسائل و مشکلات اجرای طرح‌های صنعتی در استان بوشهر داریم و اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: به منظور تسریع در روند پیشرفت فیزیکی طرح‌های صنعتی، تا کنون جلسات متعددی نظیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با حضور مسئولین دستگاه‌های اجرایی مرتبط تشکیل شده است.

بحرینی افزود: این اقدامات توانسته بخشی از مشکلات سرمایه گذاران صنعتی که در زمینه زیر ساختی، محیط زیست، تسهیلات بانکی و غیره بوده است را رفع کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر