دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۶۵۸۵
يکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷

فکرشهر: رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و گردشگری شورای شهر بوشهر گفت: دریاچه آرامش برای ساماندهی قایق‌های تفریحی در بوشهر ایجاد می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل ازمهر، حیدر رفاهی صبح یکشنبه در نشست اعضای شورای شهر بوشهر با فرماندار این شهر اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته اتفاقاتی خوب در حوزه سرمایه گذاری و گردشگری رقم می‌خورد.

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و گردشگری شورای شهر بوشهر اضافه کرد: انتخاب سرمایه گذار فانوس دریایی که از تأکیدات استاندار محترم نیز بوده بعد از تصویب شورا اجرایی می‌شود.

وی افزود: همچنین اجرای مجموعه شهربازی در کنار چرخ و فلک، ایجاد دریاچه آرامش جهت ساماندهی قایق‌های تفریحی، فراخوان واگذاری ساختمان بیلیارد با کاربری تفریحی توریستی، ایجاد خیابان غذا و کمپ دائمی مسافران از دیگر اقدامات در حوزه سرمایه گذاری است که بزودی شاهد عملیاتی شدن آنها خواهیم بود.

رفاهی خواستار تعیین تکلیف جاده سلامت و مالکیت پارک لیان به عنوان یک ظرفیت خوب برای سرمایه گذاری و ایجاد فضاهای تفریحی گردشگری شد.

ادارات در عمران شهری همراه مدیریت شهری باشند

عبدالخالق برزگر زاده عضو شورای شهر بوشهر خواستار مشارکت ادارات و سازمان‌ها در مرکز استان در عمران شهری شد.

وی تاکید کرد: ادارات کل که در مرکز استان هستند آنچنان به مبلمان ساختمان‌های خود توجه نمی‌کنند و برخی ادارات مثل ۵۰ سال پیش دور تا دور ساختمان‌های خود دیوار کشیدند که سیما و منظر شهری نازیبا کرده است.

عضو شورای شهر بوشهر ادامه داد: درخواست داریم فرماندار بوشهر پیگیری کنند که ادارات توجه بیشتری به مبلمان و سیما و منظر ساختمان‌های خود داشته باشند.

برزگر زاده با انتقاد از وضعیت برپایی چادر مسافران در نوروز گذشته در ساحل بوشهر گفت: متأسفانه این امر چهره بسیار نازیبایی به ساحل ما داد و باعث نارضایتی شهروندان نیز شد.

وی بیان کرد: درخواست دارم از حالا برنامه ریزی شود و برنامه‌های برای جلوگیری از برپایی چادر تدوین شود و از ظرفیت همه ادارات برای اسکان مسافران استفاده شود تا شاهد اتفاقات سال گذشته نباشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر