شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۶۸۴۱
چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۵:۳۳

فکرشهر: مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر از تشکیل صندوق بیماران خاص خبر داد و گفت: پوشش خدمات بیمه سلامت در استان بوشهر افزایش می‌یابد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، داراب بارگاهی ظهر چهارشنبه در نشست هماهنگی بیمه سلامت شهرستان عسلویه اظهار داشت: در ابتدای سال ۱۴۰۱ سازمان بیمه سلامت با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیش از پنج میلیون و ۴۰۰ هزار نفر از جمعیت کشور که تحت پوشش هیچ نوع بیمه‌ای نبودند را شناسایی، دهک بندی و تحت بیمه قرار داد و این افراد بدون مراجع به ادارات بیمه سلامت بیمه شدند که از این تعداد سهم استان بوشهر حدود ۲۲ هزار نفر بود.

بارگاهی اذعان داشت: با حمایت و تأکید دولت سیزدهم سازمان‌های بیمه‌گر موظف شدند که پرداخت هزینه‌های درمانی زوج‌های نابارور را بر عهده بگیرند و در همین راستا بر اساس قرارداد بسته شده بیمه سلامت با مرکز ناباروری موجود در استان بوشهر، زوج‌های نابارور تحت پوشش بیمه می‌توانند خدمات خود را تا ۹۰ درصد تعرفه‌های دولتی و عمومی غیردولتی دریافت کنند.

وی تصریح کرد: شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه دارای ۶ مرکز خدمات جامع سلامت با ۱۰ پزشک، هفت ماما و ۲ دندان‌پزشک پرداختی‌هایی بابت ارائه خدمات ارائه‌شده دریافت کرده‌اند.

مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر از تشکیل صندوق بیماران خاص پوشش هزینه درمانی ۲۶ نوع بیماری خاص و صعب‌العلاج خبر داد و گفت: ایجاد صندوق ویژه این بیماران اقدامی بی‌سابقه است و در گام دوم تعداد و نوع بیماری‌های تحت پوشش این صندوق افزایش می‌یابد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر