دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس اداره قرنطینه و امنیت زیستی دامپزشکی استان بوشهر بر نظارت قرنطینه‌ای ـ بهداشتی بر صادرات بیش از 300 هزار رأس دام خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، حسن بازیار در خصوص نظارت قرنطینه‌ای ـ بهداشتی بر صادرات دام اظهار داشت: طی 9 ماه اخیر با توجه به قابلیت‌های استان بوشهر در زمینه‌ی صادرات 300 هزار و 126 رأس دام سبک و سنگین( گوسفند، بز و گوساله پرواری) صادرشده است.
کد خبر: ۱۲۶۸۹
دوشنبه ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۰۳:۱۵

فکرشهر: رئیس اداره قرنطینه و امنیت زیستی دامپزشکی استان بوشهر بر نظارت قرنطینه‌ای ـ بهداشتی بر صادرات بیش از 300 هزار رأس دام خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حسن بازیار در خصوص نظارت قرنطینه‌ای ـ بهداشتی بر صادرات دام اظهار داشت: طی 9 ماه اخیر با توجه به قابلیت‌های استان بوشهر در زمینه‌ی صادرات 300 هزار و 126 رأس دام سبک و سنگین( گوسفند، بز و گوساله پرواری) صادرشده است.

\n\n

رئیس اداره قرنطینه و امنیت زیستی دامپزشکی استان بوشهر افزود: صادرات دام‌ها از 6 شهرستان استان شامل بوشهر، گناوه، دیلم، تنگستان، دشتستان و دیر به کشورهای حوزه خلیج‌فارس (کویت، عمان، قطر و...) پس از طی کردن مدت قرنطینه و بازرسی بهداشتی توسط ناظران قرنطینه‌ای ـ بهداشتی دامپزشکی استان و اطمینان از سالم بودن آن‌ها مجوز صادرات دریافت کرده و به کشورهای مذکور صادر شده‌اند.

\n\n

بازیار در خصوص صادرات انجام‌ شده در سال‌های گذشته نیز گفت: در آخرین پروسه صادرات دام در سال‌های گذشته بیش از 81 هزار رأس دام صادر شد که این میزان در مقایسه با آمار فعلی هم‌اکنون شاهد رشد 500 درصدی صادرات دام بوده‌ایم.

\n\n

منبع:فارس

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر