شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۶۹۰۴
پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲

فکرشهر: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی گناوه گفت: ادارات فرهنگی این شهرستان در هفته کتاب، خدمات خود را در زمینه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، انس با یار مهربان و معرفی کتاب‌های خوب متمرکز کنند.

به گزارش فکرشهر، صادق خدری روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: باید با ایجاد خط مشی و برنامه ریزی مناسب و همراهی مسئولان، با شعار ملی "ما همانیم که کتاب  می‌خوانیم" در برنامه‌های سی امین سال هفته کتاب شرکت کرده و با حضور در کتابخانه‌های شهرستان به پاسداشت این هفته به نحو مطلوب کمک کنیم.

وی بیان کرد: در همین راستا برنامه‌های متنوع فرهنگی و ترویجی در سطح کتابخانه‌های عمومی و شهرستان در مدت هفته کتاب و کتابخوانی پیش بینی شده است.

خدری گفت: غباررویی گلزار شهدا توسط کتابداران در شهرهای گناوه و بندرریگ، اجرای پویش‌های کتاب، دانش آموز، آینده و کتاب، خانواده، زندگی آگاهانه با مضمون پویش "کتاب دستت چیه" با همراهی خانواده ها و نشست های کتابخوانی در سراسر کتابخانه‌های شهرستان برگزار می‌شود.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی گناوه افزود: برگزاری نشست کتابخوان و مسابقه کتابخوانی با همراهی دانشجویان، تجلیل از کتابداران و دیدار آنها با امام جمعه و فرماندار، اجرای طرح عضویت رایگان در تمام کتابخانه‌های

شهرستان با اهدای کد تخفیف عضویت رایگان تا یک ماهه پایان آذر ماه، نشست با هنرمندان بومی و جلسه کتابخوانی  با موضوع آثار نویسندگان بومی از دیگر برنامه های پیش بینی شده در هفته کتاب است.

وی یادآورشد: تقدیر از ناشران و کتابفروشان، ورزشکاران کتابخوان و کتاب دوست گناوه ای و حضور در کتابفروشی های شهرستان در برنامه‌های هفته کتاب پیش بینی شده است.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی گناوه افزود: این شهرستان دارای ۶ کتابخانه عمومی است که سه واحد آن در شهر و سه واحد در روستا مستقر است.

وی گفت: کتابخانه های عمومی این شهرستان، پنج هزار و ۷۰۰ عضو دارند و مخزن آنها در مجموع دارای ۱۱۲ هزار جلد کتاب است.

خدری بیان داشت: برنامه‌های هفته کتاب از شنبه ۲۱ آبان آغاز و به مدت یک هفته تداوم دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر