يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۷۰۰۷
جمعه ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۷

فکرشهر: امام جمعه آبدان با تاکید بر لزوم رفع کمبود آب گفت: مسئولان برای رفع مشکلات ساختمان کتابخانه عمومی آبدان تلاش کنند.

به گزارش فکرشهر از مهر. حجت الاسلام محمود کارگر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه آبدان ضمن تشکر از حضور مردم ولایت مدار بخش آبدان و کشور در راهپیمایی روز ۱۳ آبان اظهار داشت: مردم با بصیرت کشور یک حماسه‌ای به یاد ماندنی دیگری در تاریخ رقم زدند.

وی اضافه کرد: تشکر حقیقی از مردم نه تنها در تریبون‌های نماز جمعه است بلکه تشکر حقیقی از مردم این است که مسئولان به ویژه دولت‌مردان در ایجاد گشایش و ثبات اقتصادی و همچنین حمایت از اقشار محروم و رفع فقر و فساد و تبعیض تلاش بیشتری داشته باشند.

امام جمعه آبدان بیان کرد: مسئولان کشور بدانند که هرچه در این راه مجاهدت کنند باز هم بدهکار این مردم نجیب و بصیر هستند و از مشکلات معیشتی و اقتصادی دغدغه حقیر و همگان است.

کارگر افزود: دولت انقلابی و جهادی دستاوردهای مبارکی داشته است و انتظار می‌رود که با تمرکز بیشتر برای کاهش نرخ ارز تلاش کند.

امام جمعه آبدان با اشاره به روز کتاب و کتابخوانی و کتابدار افزود: کتاب غذای جسم است و مسئولان باید نسبت به ساخت و تکمیل ساختمان کتابخانه عمومی آبدان فکری کنند و هرچه سریع‌تر قابل بهره برداری باشد و فکر اساسی کنند.

لزوم رفع مشکلات آب

خطیب نماز جمعه آبدان در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه آبدان تصریح کرد: مشکلاتی در سطح شهر و شهرستان وجود دارد اما با تغییر مدیر مشکل حل نمی‌شود.

کارگر افزود: گاهی وقت‌ها مسئله آب و کمبود آب و توزیع و مدیریت آب دچار چالش است و تاکنون چهار مدیر در آبفا شهرستان عوض شده اما تغییری در رویکردها وجود نداشته است.

امام جمعه آبدان خاطرنشان کرد: اول تابستان فصل درست کردن زیرساخت و نوسازی آب نیست و الان بهترین فرصت است تا به چالش‌هایی که در تابستان آینده که مسئله کمبود آب است فکری اساسی شود تا مردم گرفتار بی آبی نشوند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر