دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مدیرکل دفتر کارآفرینی وزارت میراث‌فرهنگی:
کد خبر: ۱۲۷۱۳۶
يکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵

فکرشهر: مدیرکل دفتر تسهیلات و کارآفرینی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: تحریک تقاضا اهرمی برای رونق گردشگری و صنایع‌دستی است.

به‌گزارش فکرشهر به نقل از مهر، بهروز ندائی صبح یکشنبه در نشست با مدیر و شورای معاونین این اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر گفت: یکی از اهرم‌های رونق و توسعه حوزه‌های گردشگری و صنایع‌دستی تحریک تقاضا بوده که در تسهیلات ابلاغی دیده شده است.

مدیرکل دفتر تسهیلات و کارآفرینی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افزود: با این کار یک هدف دو سویه دنبال می‌شود که هم علاقه‌مندان به حوزه گردشگری و خرید صنایع‌دستی از طرح بهره‌مند خواهند شد و هم موجب رونق تأسیسات گردشگری و کارگاه‌های صنایع‌دستی خواهد بود.

وی ادامه داد: در استان بوشهر هماهنگی و تعامل خوبی وجود دارد و به همین دلیل در خصوص تسهیلات تبصره ۱۸ مشکل کمتری وجود داشته و این نشان از تلاش شما در این حوزه است.

ندائی اضافه کرد: ما در تسهیلات ۱۴۰۱ برای صنایع‌دستی آورده ۲۰ درصد را حذف کردیم و بانک‌ها باید طرح‌های روستایی را به‌عنوان ضمانت بپذیرند و اگر پروژه‌ها به‌روز باشند بی تردید شدنی خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر