چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر:
فکرشهر: مدیرعامل ستاد دیه استان بوشهر با اعلام این که، سازمان دیه یک نهاد دولتی نیست و همه مردم می توانند در این کار همکاری نمایند گفت: ستاد دیه در دو حوزه ی پیشگیری و درمان فعالیت می کند...
کد خبر: ۱۲۷۱۵
سه‌شنبه ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۸

فکرشهر: مدیرعامل ستاد دیه استان بوشهر با اعلام این که، سازمان دیه یک نهاد دولتی نیست و همه مردم می توانند در این کار همکاری نمایند گفت: ستاد دیه در دو حوزه ی پیشگیری و درمان فعالیت می کند.

\n\n

به گزارش خبرنگار فکرشهر، وی در جمع مسئولان دشتستان ادامه داد: سال گذشته در 22 نقطه شهرستان دشتستان گلریزان انجام گرفت و مبلغ 400 میلیون تومان جمع شد که با کمک کشوری توانستیم 114 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد را آزاد کنیم.

\n\n

موسوی افزود: شاید مبلغ جمع آوری شده زیاد نباشد اما گستردگی شرکت مردم خیلی مهم بود و امسال بنا داریم گلریزان را در 25 نقطه دشتستان برگزار نماییم.

\n\n

مدیرعامل ستاد دیه استان بوشهر گفت: زندانیانی که امسال در انتظار کمک هستند تعداد 149 نفر است و پیش بینی می کنیم با مشارکت همه جانبه تعداد زیادی از آن ها آزاد گردند.

\n\n

موسوی در پایان اعلام کرد: برای آزادی همه 149 زندانی مبلغ 17 میلیارد تومان نیاز است که از این تعداد 36 نفر در دشتستان هستند و مبلغی معادل 3.6 میلیارد تومان برای آزادی آن ها احتیاج داریم.

\n\n

به گزارش فکرشهر، مراسم گلریزان در برازجان روز شنبه، 20 تیرماه، ساعت 9 صبح در کانون امام خمینی این شهر برگزار خواهد شد.

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر