دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۷۲۳۷
دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۷

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: تخصیص ۱۵ درصد منابع بانکی به بخش کشاورزی این استان الزامی است.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایسنا، احمد محمدی‌زاده روز دوشنبه ۲۲ آبان در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان بوشهر با اشاره به اهمیت جایگاه این استان در عرصه تولید محصولات کشاورزی اظهار کرد: نوسازی و جایگزینی نخیلات کم بازده در اراضی باغات استان بوشهر با ارزش و بازدهی بالای تولید مورد توجه ویژه قرار داده شود.

وی بابیان اینکه پرداخت تسهیلات بانکی برای حمایت از بخش کشاورزی در اولویت قرار بگیرد، اضافه کرد: حمایت و حل مشکلات اعتباری تولیدکنندگان بخش کشاورزی باید مورد توجه ویژه قرار داشته باشد و در این زمینه تخصیص ۱۵ درصد منابع بانکی به بخش کشاورزی استان بوشهر الزامی است.

استاندار بوشهر تصریح کرد: باید راهکاری طراحی شود تا با مقررات‌زدایی برای بهبود فضای کسب‌ و کار فرایند مجدد اخذ استعلام در تمدید پروانه‌های کسب و کار و تولید با حذف استعلام حذف شود و یا به حداقل برسد.

محمدی‌زاده با بیان اینکه  تسهیل صدور مجوزهای کسب‌ و کار باید در اولویت قرار بگیرد، عنوان کرد: با توجه به اینکه یکی از نیازهای کشاورزان در عرصه‌های مختلف سبزی، صیفی و زراعی بذر محصول است باید با حمایت از بخش خصوصی زمینه تولید بذر در استان فراهم شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر