شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۷۴۳۳
چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۱

فکرشهر: مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: از ظرفیت و توانمندی اصناف استان به منظور حضور مؤثر و اثربخش در نمایشگاه‌ها استفاده می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، مهدی صفوی عصر چهارشنبه در نشست مسئولان اظهار داشت: نظرات و پیشنهادات تمامی شهرستان‌ها با توجه به ظرفیت‌های موجود احصا و بر اساس آن برنامه ریزی دقیق برای تعیین تقویم نمایشگاهی مصوب خواهد شد.

وی با اشاره به ساماندهی برگزاری نمایشگاه‌ها در سراسر استان خاطر نشان کرد: از این پس اجرای هر نوع نمایشگاه در استان با هماهنگی شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان بوشهر و با نظارت اداره کل صمت استان طبق یک چهارچوب منظم و معین با در نظر گرفتن رعایت مسائل فرهنگی و اجتماعی بیشتر از قبل، پیش بینی خواهد شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان عنوان کرد: مجریان برگزارکننده نمایشگاه باید از طریق کمیته نمایشگاهی، ارزیابی و اهلیت سنجی شوند تا از بروز آسیب‌ها و مسائل حاشیه‌ای احتمالی در زمان برگزاری نمایشگاه کاسته و جلوگیری شود.

وی بیان کرد: از ظرفیت و توانمندی اصناف استان به منظور حضور مؤثر و اثربخش در نمایشگاه‌ها استفاده خواهیم کرد.

صفوی بیان کرد: استفاده از ظرفیت صنایع تولیدی، شیلاتی، خرما، آبزیان و غیره در تعیین نوع نمایشگاه با نگاه ویژه به تحقق تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی از جمله برنامه‌های مهم اداره کل صمت استان خواهد بود.

وی تاکید کرد: سطح برگزاری نمایشگاه‌ها در سراسر استان در راستای سیاست‌های کمیته نمایشگاهی با کیفیت بالا و مطلوب برنامه ریزی و اجرا خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر