دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانداردیلم گفت: با آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد علاوه بر برگشتن آرامش و امید به کانون گرم خانواده ها، معضلات اجتماعی را نیز کاهش می دهد.\n\nبه گزارش فکرشهر، روابط عمومی فرمانداری دیلم به نقل از قاسم قائدی در آیین جشن گلریزان این شهرستان افزود: بدون شک با آزادسازی یک زندانی که خانوداه ای به آن وابسته است، کاری ارزشمند و شایسته انجام شده که از بوجود آمدن خیلی ازمسایل وهنجارهای اجتماعی پیشگیری می کند.\n\nوی با اشاره به مصادف شدن جشن گلریزان با ماه مهمانی خدا و رحمت ومغفرت، گفت: خدمت به خلق بهترین عبادات نزد خداوند محسوب می شود. 
کد خبر: ۱۲۷۴۷
چهارشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۴:۴۰

فکرشهر: فرمانداردیلم گفت: با آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد علاوه بر برگشتن آرامش و امید به کانون گرم خانواده ها، معضلات اجتماعی را نیز کاهش می دهد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، روابط عمومی فرمانداری دیلم به نقل از قاسم قائدی در آیین جشن گلریزان این شهرستان افزود: بدون شک با آزادسازی یک زندانی که خانوداه ای به آن وابسته است، کاری ارزشمند و شایسته انجام شده که از بوجود آمدن خیلی ازمسایل وهنجارهای اجتماعی پیشگیری می کند.

\n\n

وی با اشاره به مصادف شدن جشن گلریزان با ماه مهمانی خدا و رحمت ومغفرت، گفت: خدمت به خلق بهترین عبادات نزد خداوند محسوب می شود. 

\n\n

فرمانداردیلم بیان کرد: انسانهایی که همانند خیلی ازمردم آزادانه درجامعه زندگی می کردند اما به دلیل جرایم غیر عمد در زندان بسر می برند، چشم انتظاردستان پرخیر وبرکت مردم بویژه خیرین هستند.
\nوی گفت: مردم این شهرستان درامورات خیریه زبانزد هستند و خدماتی مهم نظیر ساخت مدرسه، مسجد، بیمارستان، موسسات خیریه کمک به امرازدواج جوانان ومسکن به افراد بی بضاعت را درکارنامه خود ثبت کردند.

\n\n

امام جمعه دیلم هم گفت: ایثار و مال خود بخشیدن در راه خدا وکمک به نیازمندان بهترین نیکی واحسان است و کسانی که دراین زمینه گام برمی دارند، دوستی خدا را بر حب مال مقدم دانسته اند.

\n\n

حجت الاسلام سیدابوالحسن حسینی بوشهری افزود: کسی که در زندان بسر می برد نه تنها خود و خانواده اش بلکه یک جامعه را درگیر کرده است.

\n\n

به نوشته ایرنا، امام جمعه دیلم گفت: آحاد جامعه با توجه به شعار سال ازسوی رهبر معظم انقلاب، با همدلی وهمزبانی به زندانیان جرائم غیرعمد کمک کنند. 

\n\n

وی اضافه کرد: مردم این منطقه همواره کمک به ایتام نیازمندان را درسرلوحه کاری خود قرار داده و پیشقدم بوده اند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر