شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۸۰۶۳
شنبه ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۰

فکرشهر: مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: امسال تا کنون ۳۲۵ مصوبه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به دستگاه‌های اجرایی استان ابلاغ شده است.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی، مهدی صفوی در حاشیه نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر بیان کرد: این کارگروه امسال تاکنون ۳۲ نشست برگزار کرده و مسائل و مشکلات واحد‌های تولیدی دارای مجوز از دستگاه‌های صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، واحد‌های زیر مجموعه میراث فرهنگی و سایر رشته صنعت‌ها در این نشست‌ها طرح موضوع شده است.
 
وی افزود: در قالب جلسات این کارگروه تولیدکنندگان استان بوشهر این فرصت را پیدا می‌کنند تا رودررو با مسئولان مربوط طرح موضوع کنند و مساله بررسی و در همان نشست تصمیم‌گیری و مصوبه صادر شود.
 
به گفته مدیر کل صمت استان بوشهر از ابتدای امسال تا کنون ۳۲۵ مصوبه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برای اجرا به دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر ابلاغ که تا کنون بیش از ۶۰ درصد مصوبات اجرایی شده و بقیه نیز در دست اقدام است.
 
وی یادآور شد: مصوبات این کارگروه لازم الاجرا است و دستگاه‌های اجرایی مکلف هستند که به مصوبات عمل کنند، در غیر این صورت امکان پیگیری از سوی مراجع قضایی برای متقاضیان وجود دارد.
 
صفوی عنوان کرد: بیشتر مسائل و مشکلاتی واحد‌های تولیدی که در نشست‌های امسال مطرح شده شامل تامین مالی، دریافت تسهیلات، بدهی معوق بانک‌ها، بدهی به تامین اجتماعی و موارد زیر ساختی بوده که بخش عمده‌ای از این مسائل و مشکلات حل و فصل شده است.
 
وی با دعوت از تولید کنندگان بوشهری دارای مشکل برای ادامه تولید، افزود: این آمادگی لازم وجود دارد که واحد‌های مشکل‌دار از طریق سامانه‌های تعریف شده ثبت نام و مسائل و مشکلات خود را بارگذاری کنند؛ سپس از آن‌ها به جلسه دعوت می‌شود تا مشکل خود را با مسئول مربوط مطرح کنند و در حضور استاندار یا معاون هماهنگی امور اقتصادی وی برای حل آن تصمیم‌گیری می‌شود.
 
دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار امیدواری کرد تولیدکنندگان بوشهری با استفاده از ظرفیت این کارگروه بتوانند با همه ظرفیت به تولید بپردازند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر