شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار تنگستان گفت: مردم نیکوکار و خیراندیش بخش مرکزی این شهرستان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد مبلغ 350میلیون ریال کمک کردند.\n\nبه گزارش فکرشهر، غلامرضا ترک زاده یکشنبه درجشن گلریزان کمک به زندانیان جرایم غیرعمد شهرستان افزود: برای کمک به این زندانیان در سطح شهرستان تنگستان جشن دیگری نیز در بخش دلوار برگزار خواهد شد.\n\nوی خاطر نشان کرد:در شهرستان تنگستان 16 زندانی جرایم غیر عمد وجود دارد که 14 میلیارد و 650 میلیون ریال بدهکار هستند و نیاز به تلاش مردم خیر و نیک اندیش شهرستان می باشد.
کد خبر: ۱۲۸۱۶
يکشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۵:۲۹

فکرشهر: فرماندار تنگستان گفت: مردم نیکوکار و خیراندیش بخش مرکزی این شهرستان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد مبلغ 350میلیون ریال کمک کردند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، غلامرضا ترک زاده یکشنبه درجشن گلریزان کمک به زندانیان جرایم غیرعمد شهرستان افزود: برای کمک به این زندانیان در سطح شهرستان تنگستان جشن دیگری نیز در بخش دلوار برگزار خواهد شد.

\n\n

وی خاطر نشان کرد:در شهرستان تنگستان 16 زندانی جرایم غیر عمد وجود دارد که 14 میلیارد و 650 میلیون ریال بدهکار هستند و نیاز به تلاش مردم خیر و نیک اندیش شهرستان می باشد.

\n\n

به نوشته ی ایرنا، ترک زاده افزود :برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در سطح شهرستان تنگستان و بازگشت به آغوش گرم خانواده نیاز به حمایت بیشتر خیرین و نیکو کار نیک اندیش شهرستان است.

\n\n

وی ادامه داد:مردم نیکو کار شهرستان همیشه در کارهای خیر حضوری فعال و پیشقدم هستند وبا اشاره به نام گذاری امسال به نام همدلی و همزبانی از سوی مقام معظم رهبری باید تلاش بیشتری شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر