شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
حسین دلشب خبر داد:
فکرشهر: پرسنل یگان حفاظت محیط زیست استان بوشهر در سه ماهه اول سال جاری موفق به دستگیری 52 نفر متخلف شکار و صید و کشف و ضبط 23 قبضه اسلحه شدند که 5 قبضه از این تعداد اسلحه جنگی کلاشینکف بود...
کد خبر: ۱۲۸۲۰
يکشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۲

فکرشهر: پرسنل یگان حفاظت محیط زیست استان بوشهر در سه ماهه اول سال جاری موفق به دستگیری 52 نفر متخلف شکار و صید و کشف و ضبط 23 قبضه اسلحه  شدند که 5 قبضه از این تعداد اسلحه جنگی کلاشینکف بود.

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر، حسین دلشب  اظهار کرد: پرسنل یگان حفاظت محیط زیست استان بوشهر با توجه به وظایف سازمانی و قانونی خود در جهت گشت ،کنترل و پایش مناطق تحت مدیریت و عرصه های طبیعی در همه شهرستان های استان در جلوگیری از شکار و صید و تخلفات زیست محیطی در سه ماه  اول سال جاری موفق به دستگیری 52 نفر متخلف و معرفی آنان به مراجع قضایی  جهت رسیدگی شدند.

\n\n

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر در ادامه افزود:  از این متخلفین تعداد 60  قطعه پرنده از نوع کبک ، تیهو، قمری، یک راس بز وحشی ، یک راس قوچ، 2 سر خرگوش و همچنین تعداد 16قبضه اسلحه شکاری مجاز و 7قبضه اسلحه غیر مجاز کشف و ضبط شد.

\n\n

\n\n

 وی ضمن اشاره به اینکه تعداد سلاح  های جنگی ضبط شده 5 قبضه و نوع آن کلاشینکف  می باشد اضافه کرد: تعداد 176 عدد وسایل و ادوات شکار و صید نیز از این آسیب رسانان به محیط زیست و طبیعت کشف وضبط شده است.

\n\n

حسین دلشب تصریح کرد: پرسنل یگان حفاظت محیط زیست استان بوشهر با توجه به همه کمبودها تمام تلاش وکوشش خود را در جهت حفظ وحراست از گونه های ارشمند الهی به کار می گیرند تا نسل های آینده نیز بتوانند از این  زیبایی های بی بدیل و بی نظیر خلقت بهرمند شوند .

\n\n

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر ضمن تشکر ویژه از همه حافظان و دوستداران طبیعت گفت: حامیان محیط زیست استان ، در اطلاع رسانی بموقع و جلوگیری از شکار و صید غیر مجاز حیات وحش،  احساس دین و وظیفه می نمایند و این فرهنگ و نگرش والا بسیار شایسته تحسین و تقدیر است. 

\n\n

\n\n

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر