دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار دشتی استان بوشهر گفت: برخی با استفاده از تریبون های رسمی آمارهای غیر رسمی وغیرکارشناسی می دهند که خدمات انجام شده دولت دردو سال گذشته را نادیده می گیرند و این احجاف درحق مسوولان و مردم است.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، غلامرضا مهرجو درجمع دهیاران ومسوولان شهرستان دشتی افزود: اعتبارات عمرانی سال گذشته شهرستان دشتی 660 میلیارد ریال است که نسبت به سال 92 بیش ازسه برابر رشد داشته است و با این اعتبار بخش زیادی از پروژه های نیمه تمام شهرستان به بهره براری رسیده و شماری نیز امسال تکمیل خواهد شد.
کد خبر: ۱۲۸۴۱
دوشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۰۴:۱۶

فکرشهر: فرماندار دشتی استان بوشهر گفت: برخی با استفاده از تریبون های رسمی آمارهای غیر رسمی وغیرکارشناسی می دهند که خدمات انجام شده دولت دردو سال گذشته را نادیده می گیرند و این احجاف درحق مسوولان و مردم است.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، غلامرضا مهرجو درجمع دهیاران ومسوولان شهرستان دشتی افزود: اعتبارات عمرانی سال گذشته شهرستان دشتی 660 میلیارد ریال است که نسبت به سال 92 بیش ازسه برابر رشد داشته است و با این اعتبار بخش زیادی از پروژه های نیمه تمام شهرستان به بهره براری رسیده و شماری نیز امسال تکمیل خواهد شد.

\n\n

وی اضافه کرد: اما برخی در روزهای اخیر با استفاده ازتریبون های رسمی همه این خدمات و فعالیت ها را نادیده می گیرند و می گویند هیچ کاری نشده مرتب سیاه نمایی می کنند، این کمال بی انصافی است.

\n\n

مهرجو ادامه داد: اگر کاری انجام شده و وضعیت پروژه های عمرانی نیمه تمام سال های گذشته سامانی گرفته ومردم رضایت نسبی پیدا کرده اند به حساب نظام مقدس جمهورس اسلامی است و نتیجه تلاش همه مسوولان وهمراهی خوب مردم است نباید سیاه نمایی و مردم را مایوس کرد.

\n\n

فرماندار دشتی یادآورشد:درسال گذشته 280 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه وعمران روستاهای این شهرستان در زمینه اجرای پروژه های راه، آبرسانی ومنابع آبی، بهداشت درمان، طرح های هادی، ورزشی، کشاورزی و منابع طبیعی هزینه شده است که 40 درصد اعتبارات شهرستان دشتی است.

\n\n

وی گفت: سال گذشته 120 میلیارد ریال اعتبار ازمحل اعتبارت استانی وارزش افزوده متمرکز ملی برای عمران شهری چهار شهرداری خورموج، کاکی، شنبه و بادوله هزینه شده و تاکنون 95 درصد این اعتبار تخصیص یافته است که درسالیان اخیر بی سابقه است.

\n\n

مهرجو افزود: با اجرای این پروژه ها چهره شهرها روستاهای شهرستان دشتی تغییر محسوسی کرده وضعیت مبلمان شهری روستایی بهبود یافته است وامسال نیز روند تامین اعتبار این پروژه ها ادامه خواهد یافت.

\n\n

وی، به وضعیت دهیاری های شهرستان دشتی اشاره کرد و گفت: اکنون 49 دهیاری در روستاهای شهرستان دشتی راه اندازی شده است که تمام روستاهای بالای 30 خانوار شهرستان دارای دهیاری هستند.

\n\n

مهرجو در باره اعتبارات عمرانی دهیاری های این شهرستان اظهارکرد: سال گذشته 37 میلیارد ریال اعتبار به دهیاری های دشتی اختصاص یافت که نسبت به سال 92 بیش از213 درصد رشد و نشان از توجه دولت تدبیر وامید به عمران وتوسعه پایدار روستاها دارد.

\n\n

وی اضافه کرد: مبنای کار ما دردولت تدبیر وامید راستگویی، قانونمندی وحرکت درچارچوب قانون ومقررات است و اگر کاری نتوانستیم انجام دهیم صادقانه به مردم می گوییم.

\n\n

مهرجو خواستار خرید و تامین ماشین آتش نشانی برای دهیارهای مراکز دهستان های شهرستان دشتی برای مقابله با آتش سوزی های احتمالی درمراتع، جنگل ها وموارد دیگر، آموزش دهیاران برای مدیریت بحران در روستاها و نظارت فنی بر اجرای پروژه های عمرانی توسط دهیاری ها شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر