جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۸۷۵۲
دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۱

فکرشهر: مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر گفت: آثار مختلف آرشیوی انتخابات‌های ۴۳ سال اخیر در قالب یک فراخوان، جمع آوری می شود.

به گزارش فکرشهر، سعید حیدری روز یک شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در بوشهر اظهار کرد: نظر به برگزاری ۲ انتخابات مهم و تاثیرگذار مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در سال ۱۴۰۲، دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر در نظر دارد نسبت به جمع‌آوری آثار مختلف آرشیوی انتخابات‌های ۴۳ سال اخیر اقدام کند.

وی افزود: هدف از اجرای این طرح تحقق جهاد تبیین در حوزه انتخابات، جریان‌سازی رسانه و فرهنگی، انتقال دستاوردها، ابتکارات، تلاش‌های مجاهدانه مجریان انتخابات و همچنین استفاده از تجارب پیشکسوتان انتخابات اجرایی است.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر تاکید کرد: با همکاری دفتر انتخابات وزارت کشور، نسبت به جمع آوری محتواهایی در قالب متن و تصویر اعم از عکس‌های سوژه‌دار، عکس‌نوشته، دلنوشته، مستند و خاطرات پیشکسوتان انتخابات طی ۴۳ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی در استان بوشهر اقدام می شود.

حیدری یادآور شد: از مردم شریف استان بوشهر، عوامل برگزاری، اجرایی و نظارتی انتخابات و فعالان عرصه خبر دعوت می‌کنیم ضمن شرکت در این فراخوان، آثار آرشیوی خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

وی ادامه داد: شرکت‌کنندگان در این فراخوان، آثار خود را به آدرس entekhabatbu@gmail.com ایمیل و یا از طریق پیام رسان ایتا به شماره ۰۹۳۷۶۲۵۵۹۲۷ ارسال کنند.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر افزود: بعد از داوری در وزارت کشور به محتوای برتر این فراخوان هدایایی تقدیم می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر