شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۸۸۴۸
سه‌شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷

فکرشهر: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر گفت: پیگیر رفع مشکل رزمندگان و جانبازان بوشهری اعزامی از سوی نیروی زمینی ارتش هستیم.

به گزارش فکرشهر، نعمت‌الله غلامپور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در حاشیه نشست شورای اداری استان بوشهر که با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی کشور برگزار شده بود با فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو داشتیم.

وی اضافه کرد: نیمی از رزمندگان و جانبازان استان بوشهر در زمان جنگ از سمت نیروی زمینی ارتش به جبهه اعزام شدند و ما طی این ۹ ماه تمام تلاش خود را برای خدمت رسانی به این عزیزان کردیم ولی به دلیل نبودن دفتر نمایندگی نیروی زمینی ارتش این عزیزان برای روند کار خود با مشکلاتی همراه می‌شوند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر اظهار داشت: از شمال تا جنوب استان بوشهر جامعه هدف بزرگی داریم که مدارک و نواقصی‌های در پرونده‌های این عزیزان است که می‌بایست نیروی زمینی ارتش همکاری‌های لازم را برای تکمیل این مدارک انجام دهد.

وی خاطرنشان کرد: فرمانده نیروی زمینی ارتش نیز از تلاش برای رفع جامعه ایثارگری خبر داد و گفتند استان بوشهر جز یکی از بهترین استان‌ها در دوران دفاع مقدس بوده و شهیدان و رزمندگان عزیز و بزرگ‌مردی دارد.

غلامپور تاکید کرد: بر اساس تاکید سرلشکر موسوی، در باب مشکلات جامعه ایثارگری باید در اسرع وقت به آن رسیدگی شود و نتیجه آن هم استقرار دفتر نمایندگی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در استان بوشهر است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر