يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار جم از اجرای 3 پروژه بزرگ برای برون‌رفت از بحران آب در شهرستان جم خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، فتح‌الله نوروزی ظهر امروز در نشست با سرپرست کارگاه الهادی، پیمانکار پروژه انتقال آب شیرین از دریا به جم، اظهار داشت: پروژه انتقال آب شیرین به جم از مصوبات سفر دولت تدبیر و امید به استان بوشهر است و تکمیل هر چه سریع‌تر این پروژه دارای ضرورت حیاتی برای شهرستان است.
کد خبر: ۱۲۸۹۶
چهارشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰

فکرشهر: فرماندار جم از اجرای 3 پروژه بزرگ برای برون‌رفت از بحران آب در شهرستان جم خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، فتح‌الله نوروزی ظهر امروز در نشست با سرپرست کارگاه الهادی، پیمانکار پروژه انتقال آب شیرین از دریا به جم، اظهار داشت: پروژه انتقال آب شیرین به جم از مصوبات سفر دولت تدبیر و امید به استان بوشهر است و تکمیل هر چه سریع‌تر این پروژه دارای ضرورت حیاتی برای شهرستان است.

\n\n

وی با اشاره به وضعیت بحرانی آب شهرستان جم، از سه پروژه بزرگ انتقال آب دریا، آبخیزداری و سد باغان به عنوان راهکارهای اساسی برای برون رفت از بحران یاد کرد و افزود: همه دستگاه‌های متولی باید تلاش کنند این پروژه‌ها هر چه سریع‌تر به سرانجام برسد.

\n\n

فرماندار جم با اشاره به تصویب اعتبار 1000 میلیارد ریالی برای شیرین سازی آب دریا اظهار داشت: با توجه به تصویب این اعتبار از سوی هیئت دولت و تعهد وزارت نفت به تامین اعتبار، امیدواریم تامین نقدینگی لازم برای شتاب بخشیدن به این پروژه هر چه زودتر انجام شود.

\n\n

نوروزی افزود: شهرستان جم در بحث تامین آب با شرایط حساسی روبروست و لازم است هم مدیران آب شهرستان و استان و هم منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در این زمینه نهایت تلاش و پیگیری را داشته باشند.

\n\n

به نوشته ی فارس، فرماندار جم اظهار امیدواری کرد که با اجرای این پروژه‌ها وضعیت بحرانی سفره‌های دشت جم و ریز به شرایط مطلوب بازگشته و مردم شهرستان نیز از مزایای این طرح‌ها برخوردار شوند.

\n\n

سرپرست کارگاه الهادی نیز در این نشست گزارشی از روند اجرای پروژه را ارائه کرد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر