يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس شبکه بهداشت و درمان به همراه مدیران بیمارستان شهیدگنجی برازجان ، با پزشکان متخصص طرح تحول سلامت نشست هم اندیشی برگزارنمودند.\n\nبه گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشتستان، رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان در این آیین از پزشکان طرح تحول سلامت که از ابتدای طرح  وارد شهرستان شدند و تا کنون با شبکه بهداشت و درمان همکاری نموده اند تشکر و قدر دانی نمود .
کد خبر: ۱۲۹۱۳
پنجشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۰

فکرشهر: رئیس شبکه بهداشت و درمان به همراه مدیران بیمارستان شهیدگنجی برازجان ، با پزشکان متخصص طرح تحول سلامت نشست هم اندیشی برگزارنمودند.

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشتستان، رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان در این آیین از پزشکان طرح تحول سلامت که از ابتدای طرح  وارد شهرستان شدند و تا کنون با شبکه بهداشت و درمان همکاری نموده اند تشکر و قدر دانی نمود .

\n\n

 دکتر علیرضا حاجیونی هدف از برگزاری این نشست را هم اندیشی و هم فکری مدیران در خصوص مطالبات و انتظارات پزشکان بیان نمود.

\n\n

\n\n

در این نشست پزشکان نگرانی خود را از نحوه پرداختها اعلام کردند و خواستار پرداخت مطالبات خود در موعد مقرر شدند،که دکتر حاجیونی خاطر نشان کرد بر اساس طرح نوین سلامت که مبتنی بر عملکرد پزشکان می باشد  تمامی مطالبات پزشکان در این چند روز پرداخت خواهد شد و کارانه آنها و ماتفاوت آن بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی نیز در آینده نزدیک پرداخت خواهد شد و پزشکان از این بابت نگرانی نباید داشته باشند و مقیمی ،تعرفه و ماندگاری پزشک تاثیر مستقیمی در میزان و نحوه پرداختها خواهد داشت .

\n\n

وی همچنین در مورد طرح قاصدک که طرح جدید نظام سلامت می باشد که بر اساس آن اضافه کاری و کارانه پزشکان و پرسنل درمان محاسبه میشود توضیحاتی را ارائه داد.

\n\n

دکتر حاجیونی در ادامه اظهار داشت ،هدف نظام سلامت از اجرای طرح تحول سلامت ،تامین سلامت مردم و دسترسی ارزان و با کیفیت به خدمات می باشد و پزشکان این امر مهم را در اولویت کاری خود باید قرار دهند .

\n\n

در پایان مقرر شد ، جلسه ای در هفته آینده در خصوص بررسی و اجرایی شدن مطالبات و انتظارات پزشکان طرح برگزار شود .

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر