شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
در راستای طرح تحول نظام سلامت در دشتستان و تجهیز بیمارستان سابق؛
فکرشهر: دستگاه نوار عصب و نوار مغز در درمانگاه تخصصی بیمارستان 17 شهریور برازجان راه اندازی شده است...
کد خبر: ۱۲۹۱۵
جمعه ۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۰۵:۳۰

فکرشهر: دستگاه نوار عصب و نوار مغز در درمانگاه تخصصی بیمارستان 17 شهریور برازجان راه اندازی شده است.

\n\n

\n

به گزارش فکرشهر، ناظر بیمارستان 17 شهریور برازجان با اعلام این خبر گفت: این دستگاه ها از اوایل خردادماه نصب و راه اندازی شده است و خدمات خود را در بخش اندوسکوپی ارائه می داد که با توجه به استقرار پزشک متخصص مغز و اعصاب در درمانگاه تخصصی ، این مرکز از اول تیرماه به درمانگاه تخصصی انتقال یافته است .

\n\n

فاطمه مصدق افزود: با استقرار و راه اندازی دستگاه در بیمارستان 17 شهرویر برازجان، نوارعصب چهار اندامه و دو اندامه، عصر روزهای زوج، توسط خانم دکتر ندا حسینی برای بیماران انجام می شود.

\n\n

\n\n

وی همچنین خاطر نشان کرد: بیماران بخش خصوصی که نامه ارجاع داشته باشند نیز می توانند این خدمت را با تعرفه دولتی، طرح تحول سلامت (660/33 هزار تومان چهار اندامه و 100/23 هزار تومان) دریافت کنند.

\n\n

این مسئول همچنین در رابطه با دستگاه نوارمغز گفت : د دستگاه نوار مغز نیز در این مرکز نصب و از اوایل مردادماه به صورت قطعی و با تعرفه دولتی 21 هزار تومان ، خدمات خود را ارائه خواهد داد. .

\n\n

 مصدق در توضیخ خدمات نوار مغز ابراز داشت: یکی از پرسنل با مدرک پرستاری، آموزش های لازم در خصوص نحوه گرفتن نوار مغز را در درمانگاه نبوت دشتستان فرا گرفته ، که توسط ایشان این خدمت انجام می شود و گزارش دهی آن توسط پزشک متخصص به بیمار داده خواهد شد. 

\n\n

\n

\n\n

در همین راستا، مسئول درمانگاه تخصصی بیمارستان 17 شهریور برازجان نیز از ویزیت روزانه ی 200 بیمار در این مرکز تخصصی با حضور پزشکان متخصص طرح تحول سلامت خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، گلوریا خواجه در این رابطه گفت: مرکز تخصصی بیمارستان 17 شهریور از خرداد ماه سال 93 از بیمارستان گنجی به بیمارستان 17 شهریور انتقال پیدا کرد و با پزشکان متخصص سطح شهر که قرارداد داشتند ، خدمات خود را ارائه می داد.

\n\n

خواجه در ادامه اظهار داشت: با اجرای طرح تحول سلامت در سراسر کشور از 15 خرداد ماه سال 93 و ورود 22 پزشک متخصص ازآبان ماه همان سال ، در رشته های مختلف به شهرستان و اقامت آن ها ، خدمات درمانی مختلفی در این مرکز به مردم ارائه می شود. 

\n\n

وی در ادامه گفت: خدماتی از قبیل اکوکاردیوگرافی، تست ورزش، دالپر رنگی، نوارمغز، نوار عصب،  نوارقلب، تست پاپ اسمیر، جراحی های کوچک ارتوپدی و گچ گیری، در شیفت های صبح و عصر به صورت فعال به مردم ارائه می شود .

\n\n

\n\n

خواجه پیرامون تعرفه های خدمات ارائه شده در درمانگاه نیز توضیح داد: همه ی این خدمات بر اساس تعرفه های نوین طرح تحول سلامت محاسبه می شود و در برابر تعرفه های بخش خصوصی ، بسیار پایین تر می باشد که سبب مراجعه مردم به این درمانگاه شده است و روزانه به طور متوسط، 200 نفر در این درمانگاه پذیرش و توسط پزشکان متخصص ویزیت می شوند .

\n\n

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان، این مسئول اضافه کرد: در حال حاضر درمانگاه تخصصی 17 شهریور برازجان با حضور 21 پزشک متخصص ، یک پرستار، یک بهیار، دو متصدی دفتری و دو نفر خدماتی خدمات خود را به مردم ارائه می دهد و در موقع نیاز، از پرسنل بیمارستان شهید گنجی به عنوان کمکی استفاده می شود.

\n\n

خواجه اظهار داشت: متخصصین درمانگاه تخصصی 17 شهریور در حال حضر ،شامل 3 پزشک متخصص داخلی ، 3 پزشک متخصص اطفال ، 2 پزشک متخصص جرح عمومی ، 2 پزشک متخصص زنان و زایمان ، 2 پزشک متخصص ارتوپدی ، 3 پزشک متخصص قلب ، 3 پزشک متخصص بیهوشی ، یک پزشک متخصص نرولوژی ،  یک پزشک متخصص فوق گوارش و یک پزشک متخصص عفونی می باشند.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر