دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: با حضور فرماندار دشتستان ، مدیر کل امور شهری و روستایی استانداری ،بخشدار ارم و مسوولین محلی شهردار تنگ ارم معرفی شد .\n\nبه گزارش فکرشهر، دکتر ارسلان زارع در این آیین ضمن تقدیر از تلاش های سرپرست سابق شهرداری و آرزوی موفقیت برای شهردار جدید ،گفت :در سالی که مزین به شعار همدلی و هم زبانی است از مسوولین می خواهم تعامل ،رعایت قانون و خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند و شهروندان شهر تنگ ارم نیز با شهردار جدید همکاری لازم جهت پیشبرد و توسعه شهر داشته باشند.
کد خبر: ۱۲۹۲۱
جمعه ۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۰۳:۲۵

فکرشهر: با حضور فرماندار دشتستان ، مدیر کل امور شهری و روستایی استانداری ،بخشدار ارم و مسوولین محلی شهردار تنگ ارم معرفی شد .

\n\n

به گزارش فکرشهر، دکتر ارسلان زارع در این آیین ضمن تقدیر از تلاش های سرپرست سابق شهرداری و آرزوی موفقیت برای شهردار جدید ،گفت :در سالی که مزین به شعار همدلی و هم زبانی است از مسوولین می خواهم تعامل ،رعایت قانون و خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند و شهروندان شهر تنگ ارم نیز با شهردار جدید همکاری لازم جهت پیشبرد و توسعه شهر داشته باشند.

\n\n

مهندس راستی مدیر کل دفتر امور شهری هم به اجرای طرح امید در استان بوشهر اشاره و گفت: استاندار بوشهر نگاه ویژه ای به بخش ارم و شهر تنگ ارم داشته و  امیدواریم با اجرای طرح امید در این بخش و شهر  شاهد شکوفایی هر چه بیشتر این منطقه باشیم.

\n\n

حیدری سرپرست سابق شهرداری نیز ضمن قدردانی از فرماندار دشتستان، نماینده دشتستان،دفتر امور شهری استانداری ،بخشداران سابق و فعلی ارم آرزوی موفقیت برای شهردار جدید داشت.

\n\n

عبد النبی امیری شهردار جدید  تنگ ارم هم از اعتماد استاندار بوشهر قدردانی کرد  و خواستار همکاری مسئولان استانی وشهرستانی برای پیشرفت شهر تنگ ارم شد.

\n\n

\n\n

\n\n

منبع:پرتال فرمانداری دشتستان

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر