جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان بوشهرخبرداد؛
کد خبر: ۱۲۹۲۹۹
يکشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶

فکرشهر: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهرگفت: در مرحله دوم طرح شهید سلیمانی، ۱۰۸ طرح در مدارس استان بوشهر اجرا می‌شود که ۲۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار برای آن اختصاص یافته است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، علی موحدی بعد از ظهر یکشنبه در جلسه قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر در استان بوشهر از تجهیز مدارس فنی و حرفه‌ای به تجهیزات آموزشی خبر داد و اظهار داشت: در مرحله نخست از ۶۰ میلیارد تومان تجهیز کلاس‌های درس آموزش و پرورش استان بوشهر ۸ میلیارد تومان به هنرستان‌ها اختصاص یافت.

وی بیان کرد: همزمان با چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در ایام‌الله دهه فجر، کاروان تجهیزات به ۴۴ هنرستان فنی و حرفه‌ای در استان بوشهر اعزام می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به اجرا طرح شهید سلیمانی در مدارس استان گفت: در مرحله دوم این طرح ۱۰۸ طرح شامل ساخت سالن ورزشی، زمین چمن مصنوعی و کلاس تربیت‌بدنی در مدارس اجرا می‌شود که ۲۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار تخصیص یافته است.

موحدی ادامه داد: در اجرا طرح شهید سلیمانی با هدف احداث زمین‌های چمن مصنوعی، سالن‌های سرپوشیده و کلاس‌های درس تربیت بدنی از ظرفیت گروه‌های جهادی استفاده می‌شود.

وی گفت: سالن‌های سرپوشیده ورزشی با اولویت مدارس دخترانه مناطق محروم احداث می‌شود

وی خاطرنشان کرد: انتظار داریم همه ظرفیت‌های استانی برای حل مشکلات مدارس به ویژه مدارس حاشیه شهر و مناطق محروم در کنار آموزش و پرورش قرار گیرند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر اضافه کرد: تلاش می‌شود تا دانش‌آموزان در حوزه‌های مختلف آموزشی و تربیتی از خدمات یکسان و عادلانه مشاوره تربیتی و تحصیلی، کنکور و تقویت بنیه علمی، استفاده کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر