شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: پیدا شدن مارمولک در زولبیا و بامیه ی شیرینی فروشی مشهور بوشهر، باعث تعطیلی این واحد صنفی شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، با پیگیری گزارش های مردمی با دستور معاون سیاسی استانداری بوشهر و احراز این تخلف بهداشتی، شیرینی فروشی با سابقه در بوشهر پلمب شد.\n\nبه گزارش ایرنا با حضور مدیران تعزیرات حکومتی ، صنعت ، معدن و تجارت ، معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و مدیران مرتبط یک گروه کارشناسی برای بررسی این موضوع تشکیل شد.
کد خبر: ۱۲۹۳۶
شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۲

فکرشهر: پیدا شدن مارمولک در زولبیا و بامیه ی شیرینی فروشی مشهور بوشهر، باعث تعطیلی این واحد صنفی شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، با پیگیری گزارش های مردمی با دستور معاون سیاسی استانداری بوشهر و احراز این تخلف بهداشتی، شیرینی فروشی با سابقه در بوشهر پلمب شد.

\n\n

به گزارش ایرنا با حضور مدیران تعزیرات حکومتی ، صنعت ، معدن و تجارت ، معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و مدیران مرتبط یک گروه کارشناسی برای بررسی این موضوع تشکیل شد.

\n\n

در همین راستا گروه یادشده با مراجعه به محل و بررسی موضوع ، تخلف بهداشتی آشکار را شناسایی و با حکم قانونی، محل شیرینی فروشی تا رسیدگی کامل به پرونده، پلمب شد.

\n\n

معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر در همین رابطه گفت: توجه به سلامت مردم یکی از دغدغه های جدی مسوولان است.

\n\n

فتح الله حقیقی روز جمعه به ایرنا گفت: اجرای طرح تحول نظام سلامت توسط دولت تدبیر و امید نشان از توجه ویژه دولت به حوزه سلامت است.

\n\n

وی یادآورشد: دولت در کنار توجه به ایجاد زیرساخت های توسعه ای و فعالیت های عمرانی به سلامت مردم نیز اهتمام دارد .

\n\n

حقیقی اظهارامیدواری کرد ،با هوشیاری شهروندان و جدیت و همت مدیران استان،شاهد بهبود وضعیت بهداشتی استان، خصوصا در فعالیت های مرتبط با تغذیه و مواد غذایی مردم باشیم.

\n\n

 

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر