سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۹۵۲۲
چهارشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: آگاهی دانش‌آموزان در مقابل تهاجم رسانه‌ای دشمن افزایش یابد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح چهارشنبه در گردهمایی تخصصی حوزه پرورشی و تربیت بدنی در بوشهر اظهار داشت: برای دستیابی به توسعه باید در حوزه دانش پیشرفت داشته باشیم.

وی آموزش و پرورش را یک وزارتخانه استراتژیک و راهبردی دانست و بیان کرد: در معماری حوزه علم، دانش و فناوری آموزش و پرورش بنیادی‌ترین نهاد است و نقش مهمی در پرورش و هدایت انسان به سمت تمدن دارد.

امام جمعه بوشهر با تاکید بر اهمیت فرهنگ برای تحقق تمدن خاطرنشان کرد: در صورتی که علم، دانش و فناوری بدون توجه به فرهنگ باشد، ناقص خواهد بود و به اهداف مد نظر دست نمی‌یابد.

وی خواستار توجه ویژه به حوزه پرورشی، کانون‌ها و اردوگاه‌های فرهنگی و تربیتی آموزش پرورش شد و افزود: مربیان و کانون‌های تربیتی نقش مهمی را در تربیت نسل آینده ایفا می‌کنند.

صفایی بوشهری با تاکید بر نگاه ویژه به حوزه‌های پرورشی، کانون‌ها و اردوگاه‌های فرهنگی و تربیتی آموزش و پرورش برای رشد دانش‌آموز تراز افزود: رشد و تربیت انسان‌های کارآمد سخت‌ترین و پیچیده‌ترین برنامه در حوزه فرهنگی و تربیتی آموزش و پرورش است.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی برای مدیریت اذهان برنامه‌ریزی ویژه‌ای کرده است، اضافه کرد: کشورهای مستقل که در برابر خواسته‌های استکبار ایستادگی کنند مورد تهاجم قرار می‌گیرند و در این راستا از همه ابزارهای رسانه‌ای و فرهنگی استفاده می‌کند.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه استکبار هویت دینی و ملی جامعه را هدف قرار داده است بیان کرد: آموزش و پرورش در عرصه مقابله با اهداف دشمن و افزایش آگاهی دانش‌آموزان باید نقش خود را پررنگ‌تر کند تا دسیسه دشمنان ناکام و خنثی شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر