جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر گفت: ۸۳ پروژه میراث فرهنگی و گردشگری در استان بوشهر در دست اجرا است.\n\nبه گزارش فکرشهر، ابراهیم فروزانی در نشست کارگروه تخصصی میراث فرهنگی استان بوشهر اظهار داشت: بهبود وضعیت بافت تاریخی بوشهر را به صورت جدی دنبال می‌کنیم و به منظور توسعه و احیای این بافت، طرح‌های مختلفی در این محدوده اجرا خواهد شد.\n\nوی از اجرای ۸۳ پروژه میراث فرهنگی و گردشگری در استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: بخش عمده اعتبارات سارمان میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی در حوزه میراث فرهنگی و اجرای طرح‌های مختلف این بخش هزینه می‌شود.
کد خبر: ۱۲۹۷۹
دوشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۳:۴۴

فکرشهر: مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر گفت: ۸۳ پروژه میراث فرهنگی و گردشگری در استان بوشهر در دست اجرا است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، ابراهیم فروزانی در نشست کارگروه تخصصی میراث فرهنگی استان بوشهر اظهار داشت: بهبود وضعیت بافت تاریخی بوشهر را به صورت جدی دنبال می‌کنیم و به منظور توسعه و احیای این بافت، طرح‌های مختلفی در این محدوده اجرا خواهد شد.

\n\n

وی از اجرای ۸۳ پروژه میراث فرهنگی و گردشگری در استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: بخش عمده اعتبارات سارمان میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی در حوزه میراث فرهنگی و اجرای طرح‌های مختلف این بخش هزینه می‌شود.

\n\n

فروزانی از تدوین طرح بافت ویژه و تاریخی بوشهر و ارسال آن به شورای شهر خبر داد و افزود: ساماندهی عمارت علوی، مدرسه گلستان، عمارت حاج رئیس، مدرسه سعادت، عمارت هفته بنگله، مسجد شیخ سعدون از جمله برنامه‌های این طرح است.

\n\n

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر ادامه داد: یکی از طرح‌های مهمی که در بافت تاریخی بوشهر در دست اجرا است، ساخت دانشکده هنر و معماری است که نقش مهمی در رونق بافت تاریخی بوشهر خواهد داشت.

\n\n

به نوشته ی مهر، وی به برخی از مشکلات بافت تاریخی بوشهر اشاره کرد و گفت: یکی از مشکلات مربوط به زیرساخت‌ها و خدمات شهری است که باعث شده تا زندگی روزمره مردم تحت تاثیر این مشکلات قرار بگیرد.

\n\n

فروزانی بر لزوم تلاش همه دستگاه‌ها برای ارائه خدمات مناسب به بافت تاریخی بوشهر تاکید کرد و افزود: شرایط محیطی، زیست‌محیطی و دسترسی به نیازهای اولیه در بافت تاریخی بوشهر با مشکل مواجه است و شرایط زندگی در این بافت مطلوب نیست.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر