دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: کارگروه مدیریت پسماند شهرستان دشتستان به ریاست معاون برنامه ریزی و عمرانی فرماندار و با حضور اعضاء در فرمانداری برگزار گردید.\n\nبه گزارش فکرشهر از روابط عمومی فرمانداری دشتستان؛ معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری دشتستان در این جلسه با بیان اینکه سلامت و ایمنی مهمترین ضرورت در رابطه با پسماند است، گفت : پسماند شهری باید به نحوی مدیریت شود که کمترین خطر برای سلامت انسان ها ایجاد و پایداری زیست محیطی را با بازگشت مواد به طبیعت در بر داشته باشد.
کد خبر: ۱۲۹۸۷
دوشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۳:۴۹

فکرشهر: کارگروه مدیریت پسماند شهرستان دشتستان به ریاست معاون برنامه ریزی و عمرانی فرماندار و با حضور اعضاء در فرمانداری برگزار گردید.

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی فرمانداری دشتستان؛ معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری دشتستان در این جلسه با بیان اینکه سلامت و ایمنی مهمترین ضرورت در رابطه با پسماند است، گفت : پسماند شهری باید به نحوی مدیریت شود که کمترین خطر برای سلامت انسان ها ایجاد و پایداری زیست محیطی را با بازگشت مواد به طبیعت در بر داشته باشد.

\n\n

مهندس عبدالحمید کریم آزاد بر ضرورت ساماندهی سایت های  دفع پسماند در سطح شهرها و روستاهای تابعه دشتستان تاکید کرد و گفت: نهادها و دستگاه‌های مرتبط جهت ساماندهی سایت های دفع پسماند به سرعت اقدام کنند  .

\n\n

وی همچنین با اشاره به مزایای تفکیک پسماند خانگی، بیان داشت : شهروندان می توانند با تفکیک پسماند خانگی خود به دو قسمت خشک و تر، بخش زیادی از مشکلات بازیافت زباله و آلودگی های زیست محیطی ناشی از دفن آن را برطرف کنند و شهرداری ها نیز می توانند با آموزش ، فرهنگ سازی و استفاده از ابزارهای تشویقی جهت مشارکت بیشتر شهروندان در این راستا بهره ببرند.

\n\n

معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری دشتستان در ادامه ضمن تاکید بر ضرورت برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی دفن بهداشتی زباله برای پرسنل واحد های دفن پسماند ، گفت : شهرداران و دهیاران با معرفی پرسنل واحد های دفن پسماند به شبکه بهداشت و درمان برای آموزش جهت کاهش آسیب های این حوزه گام برداند.

\n\n

مهندس کریم آزاد در پایان این جلسه از تشکیل گروه ویژه بازرسی از واحدهای فروش سموم کشاورزی به جهت جمع آوری سموم غیر مجاز مضر محیط زیست خبر داد.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر