دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۹۸۷۷
يکشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷

فکرشهر: مدیر آموزش و پرورش دیلم گفت: مفاهیم دروس پایه‌های اول تا ششم ابتدایی با شرکت ۲۱۰ آموزگار این مقطع در سه کارگاه آموزشی تخصصی، زیرنظر مدرسان کشوری بازآموزی شد.

به گزارش فکرشهر، حسین رمضانی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این کلاس‌ها بمنظور توانمندسازی آموزگاران این شهرستان زیر نظر مولفان و مدرسان کشوری کتب ریاضی، فارسی و علوم برگزار و نحوه دروس، بازنگری‌ کتب، رفع اشکالات احتمالی و آموزش روش‌های مناسب در جهت تدریس هر چه بهتر بررسی و تبیین شد.

وی با اشاره به استقبال گسترده فرهنگیان شهرستان از کارگاه‌های آموزشی برگزارشده، عنوان کرد: این مجموعه در تمامی زمینه‌های تربیتی، پرورشی، مذهبی ورزشی و آموزشی ،کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی متعددی را در طول سال در برنامه کاری خود دارد.

مدیر آموزش و پرورش دیلم بیان کرد: برگزاری چنین کارگاه‌هایی باعث توسعه و افزایش دانش معلمان و بهبود وضعیت آموزشی دانش آموزان شهرستان می شود.

وی یادآور شد: در ماه‌های آینده نیز با حضور مشاوران و مولفان کتب کشور، کارگاه‌های آموزشی تخصصی برای دوره‌های متوسطه اول و دوم، مشاوره تحصیلی دانش آموزان و آمادگی بیشتر برای حضور دانش آموزان کنکوری برگزار می‌شود.

چهارهزار و یک صد دانش‌آموز در ۳۹ مدرسه دوره ابتدایی شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر مشغول به تحصیل هستند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر