يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: 4 نفر شکارچی با سابقه در شهرستان جم از توابع استان بوشهر دستگیر و یک قلاده تشی، 19 قطعه کبک و یک قطعه بلبل از آنها کشف و ضبط شد...
کد خبر: ۱۲۹۹۲
دوشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۷

فکرشهر: 4 نفر شکارچی با سابقه در شهرستان جم از توابع استان بوشهر دستگیر و یک قلاده تشی، 19 قطعه کبک و یک قطعه بلبل از آنها کشف و ضبط شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر، به دنبال دریافت گزارشی مبنی بر ورود شکارچیان غیرمجاز به مناطق آزاد شهرستان جم، بخش ریز، منطقه ی ریز کوه، نماینده محیط زیست شهرستان جم،  محیط بان محمدی عازم منطقه ی مربوطه شده و از ساعت 8 صبح تا ساعت 19:30 به جستجو و تعقیب شکارچیان پرداخت و با وجود گرمی هوا و ماه مبارک رمضان دست از تعقیب شکارچیان نکشید.

\n\n

وی موفق به دستگیری چهار نفر شکارچی متخلف شد که از این متخلفین دو قبضه سلاح غیر مجاز، یک قبضه اسلحه ساچمه زنی به همراه لاشه ی 19 قطعه کبک و یک قلاده تشی و یک قطعه بلبل کشف و ضبط و به مراجع قضایی تحویل داده شد.

\n\n

 محیط بان محمدی از همکاری و هماهنگی بالای نهاد قضایی شهرستان بخصوص دادستان شهرستان حجت الاسلام فقیه، همچنین فرمانداری، شورای شهر، شهرداری، بسیج، پالایشگاه فجر جم و حامیان و دوستداران محیط زیست در شهرستان جم بخاطر حمایت و حفاظت از محیط زیست قدردانی کرد.

\n\n

\n\n

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر