دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
فکرشهر: دو طرح زیر، اثر فرشید رجبعلی است که در دو روزنامه امروز کشور به چاپ رسیده است.\n\nبه گزارش فکرشهر از ایسنا، در حالی که مذاکرات هسته‌ای وین ساعات پایانی خود را می‌گذراند، دو طرح زیر به ترتیب در شماره امروز روزنامه‌های قانون و شهروند منتشر شد.\n\nکاریکاتور اول، محمدجواد ظریف را همانند آرش کمانگیر و علی‌اکبر صالحی، عباس عراقچی و مجید تخت‌روانچی را در کنار او نشان می‌دهد. روزنامه قانون بر روی این طرح، این تیتر را نوشته است: از آرش تا ظریف؛ ما برای آنکه ایران گوهر تابان شود خون دل‌ها خورده‌ایم.
کد خبر: ۱۳۰۱۲
سه‌شنبه ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۱

فکرشهر: دو طرح زیر، اثر فرشید رجبعلی است که در دو روزنامه امروز کشور به چاپ رسیده است.

\n\n

به گزارش فکرشهر از ایسنا، در حالی که مذاکرات هسته‌ای وین ساعات پایانی خود را می‌گذراند، دو طرح زیر به ترتیب در شماره امروز روزنامه‌های قانون و شهروند منتشر شد.

\n\n

کاریکاتور اول، محمدجواد ظریف را همانند آرش کمانگیر و علی‌اکبر صالحی، عباس عراقچی و مجید تخت‌روانچی را در کنار او نشان می‌دهد. روزنامه قانون بر روی این طرح، این تیتر را نوشته است: از آرش تا ظریف؛ ما برای آنکه ایران گوهر تابان شود خون دل‌ها خورده‌ایم.

\n\n

کاریکاتور دوم، با عنوان «فاتحان هسته‌ای ایران» در روزنامه شهروند منتشر شده است و محمدجواد ظریف، علی‌اکبر صالحی، عباس عراقچی و حسین فریدون را در حال برافراشتن پرچم ایران نشان می‌دهد.

\n\n

ایده این اثر، برگرفته از عکس مشهوری است که در جریان جنگ جهانی دوم توسط «جو روزنتال» گرفته شد. آن عکس مربوط به برافراشتن پرچم آمریکا توسط تفنگداران آمریکایی در جزیره ایوو جیما ژاپن بود.

\n\n

\n\n

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر