يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۰۲۳۸
پنجشنبه ۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۵

فکرشهر: مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر از اجرای طرح مرمت و بازسازی موزه شهید «رئیسعلی دلواری» پس از ۱۶ سال خبر داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، اسماعیل سجادی‌منش صبح پنج شنبه در نشست با نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در هشت ماه نخست سال جاری پروژه‌های خوبی در شهرستان‌های دشتی و تنگستان افتتاح و یا کلنگ‌زنی شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر افزود: در دهه فجر پیش‌رو نیز شاهد افتتاح دیگر پروژه‌ها در این مناطق خواهیم بود که می‌تواند به رونق اشتغال و اقتصاد شهرستان‌های کنگان و دشتی کمک کند.

سجادی منش به مرمت و بازسازی موزه شهید رئیسعلی دلواری پس از ۱۶ سال در آینده نزدیک اشاره کرد و گفت: ایجاد بازارچه دائم صنایع‌دستی، کارگاه‌های تولید صنایع‌دستی برای ایجاد رونق در این حوزه، توسعه زیرساخت‌های گردشگری روستاهای هدف، ایجاد زیرساخت در مناطق نمونه گردشگری دلوار و دلارام و ساخت پارک گردشگری در محمد عامری از برنامه‌های اولویت دار ما در این ۲ شهرستان است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر تاکید کرد: هدف ما تلاش برای رضایت‌مندی مردم است و بی‌تردید با حمایت‌های مجمع نمایندگان استان این موضوع در بازه زمانی کمتر امکان پذیر است و ما در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر