شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۰۵۴۳
دوشنبه ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۲

فکرشهر: رئیس جمعیت مامایی استان بوشهر از شروع فعالیت جمعیت مامایی این استان خبر داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، فاطمه احمدی بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به نقش پر رنگ حرفه مامایی در سلامت زنان و کودکان و دستیابی به سیاست‌های نوین فرزند آوری و جوانی جمعیت در جامعه و نیاز مبرم استان به یک تشکل حرفه‌ای منسجم، پس از سال‌ها تلاش و پیگیری مستمر توانستیم فعالیت جمعیت مامایی را آغاز کنیم.

رئیس هیئت‌مدیره جمعیت مامایی استان بوشهر تصریح کرد: این جمعیت به‌منظور اعتلای سطح دانش و توانمندسازی ماماها در جهت رسیدن به اهداف این حرفه که همانا سلامت زنان و کودکان این سرزمین است تشکیل شده است.

وی بابیان اینکه در اولین جلسه رسمی هیئت‌مدیره جمعیت مامایی، اهداف این جمعیت مشخص شد گفت: توانمندسازی علمی ماماهای استان بوشهر در راستای فرمایشات معظم رهبری، در خصوص جوانی جمعیت و فرزند آوری و ایجاد بستر مناسب جهت رشد فردی و تحکیم خانواده از مهم‌ترین اهداف جمعیت مامایی است.

رئیس هیئت‌مدیره جمعیت مامایی استان بوشهر گفت: کوشش در مسیر ارتقای آموزشی و علمی ماماها به‌منظور ارائه بهتر خدمات به مادران و کودکان کم برخوردار جهت سیادت و خودکفایی جامعه و تلاش پیگیر در جهت تأمین نیازهای بهداشتی – درمانی و آموزشی جامعه با بهره‌گیری از نظرات متخصصین مربوطه از دیگر اهداف جمعیت مامایی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر