يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
معاون اقتصادی استاندار بوشهر:
کد خبر: ۱۳۰۶۵۹
چهارشنبه ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷

فکرشهر: معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر گفت: در ۹ ماهه اول امسال بالغ بر ۴۵۰۰ مجوز مشاغل خانگی به صورت برخط بلافاصله بعد از ثبت نام اشخاص صادر شده است.

به گزارش فکرشهر، علی باستین چهارشنبه ۷ دی در مراسم افتتاح نمایشگاه مشاغل خانگی گفت: این نمایشگاه با هدف توسعه مشاغل خانگی و رونق اشتغال با درایت و ابتکار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر و همکاری دستگاه های فعال حوزه مشاغل در بخش های هنرهای تجسمی، کشاورزی، صنایع دستی، مواد غذایی، پوشاک و فرش بر پا شده است.

باستین افزود: نمایشگاه عرضه محصولات مشاغل خانگی با حضور ۱۲۰ غرفه دار از تعاونی ها، آموزشگاه های آزاد و.. نیز تا ۹ دیماه از ساعت ۱۶ لغایت ۲۲ آماده پذیرایی و ارائه محصولات به شهروندان است.

وی ادامه داد: در ۹ ماهه اول امسال بالغ بر ۴۵۰۰ مجوز مشاغل خانگی به صورت برخط بلافاصله بعد از ثبت نام اشخاص صادر شده که نسبت به سال ۱۴۰۰ افزایش صد درصدی در این بخش روبه رو بوده ایم.

باستین با اشاره به اعتبار ۱۴۴۶ میلیارد تومانی تبصره ۱۶ گفت: درصد بیشتری از این اعتبارات به متقاضیان مشاغل خانگی و خرد تعلق خواهد گرفت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر در پایان نیز به راه اندازی محل دائم نمایشگاه های دائمی در شهر های استان توسط شهرداران تاکید کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر