يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۰۷۹۵
جمعه ۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸

فکرشهر: فرماندار تنگستان گفت: در یک برنامه سه ساله ۹ مدرسه تخریبی این شهرستان با ۷۰ میلیارد تومان اعتبار ساخته و نوسازی می‌شود.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، احمد لطفی در بازدید از روند اجرای عملیات اجرایی مدرسه شهید یگانه روستای بُنه گِز اظهار داشت: این طرح‌ها با همت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان و از محل مسئولیت‌های اجتماعی و اعتبارات استانی ساخته می‌شوند.

وی اضافه کرد: تلاش می‌شود عملیات اجرایی هر مدرسه تخریبی که در شهرستان تنگستان آغاز شود با استفاده از ظرفیت‌های موجود در منطقه و مسئولیت‌های اجتماعی و اعتبارات استانی تکمیل شود.

لطفی افزود: با توجه به آمار بالای مدارس تخریبی شهرستان تنگستان نوسازی، مقاوم سازی و بازسازی این مدارس و ایجاد فضای ایمن برای تعلیم و تربیت دانش آموزان از اولویت‌های این شهرستان است.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی در خصوص علت تاخیر در روند اجرای مدرسه شهید یگانه بُنه گِز از توابع بخش مرکزی تنگستان گفت: تغییر ظرفیت این مدرسه از سه به ۶ کلاسه از علل تاخیر در روند اجرای این مدرسه است.

غلامحسین کرمی افزود: با توجه به تامین اعتبارات لازم انتظار می‌رود این طرح تا دهه فجر سال آینده مورد بهره برداری قرار گیرد.

مدیرکل نوسازی توسعه وتجهیز مدارس استان هم گفت: مدرسه ۶ کلاسه شهید یگانه روستای بنه گز در زیربنای ۷۱۵ مترمربع برای ۱۶۰ دانش آموز در دست ساخت است.

ابراهیم احمدی اضافه کرد: این طرح آموزشی با سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار ساخته می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر