يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس آموزش و پرورش شبانکاره گفت: 10 مدرسه در شبانکاره تخریبی است.\n\nبه گزارش فکرشهر، محمود قاسمی در نشست با نماینده مردم دشتستان در مجلس با بیان اینکه آموزش و پرورش یک نهاد مهم و تاثیرگذار در جامعه است و موفقیت آینده کشور در گرو موفقیت این نهاد است گفت: کیفیت بخشیدن به سطح تعلیم و تربیت از اساسی‌ترین ماموریت‌های آموزش و پرورش است و در یک‌سال اخیر اقدامات ارزشمندی در این مسیر انجام داده‌ایم.
کد خبر: ۱۳۰۸۶
جمعه ۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۴

فکرشهر: رئیس آموزش و پرورش شبانکاره گفت: 10 مدرسه در شبانکاره تخریبی است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، محمود قاسمی در نشست با نماینده مردم دشتستان در مجلس با بیان اینکه آموزش و پرورش یک نهاد مهم و تاثیرگذار در جامعه است و موفقیت آینده کشور در گرو موفقیت این نهاد است گفت: کیفیت بخشیدن به سطح تعلیم و تربیت از اساسی‌ترین ماموریت‌های آموزش و پرورش است و در یک‌سال اخیر اقدامات ارزشمندی در این مسیر انجام داده‌ایم.

\n\n

رئیس آموزش و پرورش شبانکاره ضمن تقدیر و تشکر از زحمات نماینده دشتستان در پیگیری مطالبات فرهنگیان خاطرنشان کرد: در بخش شبانکاره 10 مدرسه تخریبی وجود دارد که دانش‌آموزان در فصل بارندگی با خطرات زیادی مواجه هستند.

\n\n

وی کمبود معلم در استان و بخش شبانکاره را یکی از مشکلات دیگر عنوان کرد و گفت: در سال قبل 530 معلم در استان بوشهر بازنشسته شدند که در سال‌جاری پیش‌بینی می‌شود 830 معلم در استان بوشهر بازنشسته شوند.

\n\n

به نوشته ی فارس، قاسمی با اشاره به کمبود فضای آموزشی در بخش شبانکاره تاکید کرد: با توجه به افزایش دانش‌آموزان در مدارس و میزان بازنشستگی معلمان در سال‌های آینده مشکل کمبود معلم بیشتر نمود خواهد کرد و معضل جدی خواهد شد.

\n\n

وی بیان کرد: همه مسئولان باید در راستای موفقیت و اعتلای آموزش و پرورش نهایت توان و ظرفیت خود را به کار گیرند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر