شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: مسئولان دانشگاه‌ها مشکلات خوابگاه و غذای دانشجویان را حل کنند.\n\nبه گزارش فکرشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های امروز نماز جمعه بوشهر اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در دیدار با دانشگاهیان مسائل و موضوعات بسیار مهمی مطرح کردند که این موضوعات باید به خوبی در دانشگاه‌ها پیاده شود.\n\nوی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب بر لزوم استفاده از اساتید در تراز انقلاب اسلامی تاکید دارند ولی متاسفانه در برخی دانشگاه‌ها از اساتید دگراندیش و حامیان فتنه استفاده می‌شود که باید به خوبی به منویات رهبری توجه شود.
کد خبر: ۱۳۰۸۷
جمعه ۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۶

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: مسئولان دانشگاه‌ها مشکلات خوابگاه و غذای دانشجویان را حل کنند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های امروز نماز جمعه بوشهر اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در دیدار با دانشگاهیان مسائل و موضوعات بسیار مهمی مطرح کردند که این موضوعات باید به خوبی در دانشگاه‌ها پیاده شود.

\n\n

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب بر لزوم استفاده از اساتید در تراز انقلاب اسلامی تاکید دارند ولی متاسفانه در برخی دانشگاه‌ها از اساتید دگراندیش و حامیان فتنه استفاده می‌شود که باید به خوبی به منویات رهبری توجه شود.

\n\n

امام جمعه بوشهر همچنین به منویات رهبری در مورد برخی جشن‌ها و کنسرت‌ها در دانشگاه اشاره کرد و افزود: مسئولان دانشگاه باید به جای اردوهای مختلط و همچنین کنسرت‌ها به فکر رفع مشکلات خوابگاه و غذای دانشجویان باشند.

\n\n

استکبار با آب زمزم هم تطهیر نمی‌شود

\n\n

وی همچنین خواستار تلاش ویژه وزارت علوم در این زمینه شد و اضافه کرد: موضوعات مطرح شده توسط مقام معظم رهبری سرلوحه اصحاب دانشگاه‌ها و منشور دانشگاهیان تراز انقلاب اسلامی باشد.

\n\n

آیت‌الله صفایی بوشهری با بیان اینکه استکبار با آب زمزم هم تطهیر نمی‌شود و همواره به دنبال نابودی اسلام است، ادامه داد: تا اسلام، انقلاب و جوهره این انقلاب محبوب مانده است انقلاب اسلامی ایران دشمن آمریکا، اسرائیل و جهان سلطه است.

\n\n

وی به اهمیت و جایگاه ویژه شورای نگهبان اشاره کرد و یادآور شد: حمایت از شورای نگهبان ضروری بوده و به معنای حفظ نظام است. تضعیف شورای نگهبان به معنای تضعیف اسلامیت نظام است.

\n\n

وی به مذاکرات ایران و  ۱+۵ اشاره کرد و افزود: در روزهای اخیر شاهد مذاکرات فشرده‌ای در بحث مسائل هسته‌ای کشورمان بودیم که امیدواریم نتیجه این مذاکرات باعث بهبود شرایط در کشور شود.

\n\n

مراقب خیانت‌های جهان سلطه باشیم

\n\n

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر تصریح کرد: در مورد مسائل هسته‌ای و توافقات صورت گرفته، نباید ذوق‌زدگی و دستپاچگی غیر مشروع ایجاد شود و باید مراقب خیانت‌های جهان سلطه باشیم.

\n\n

وی با تاکید بر اینکه نباید تنها به رفع تحریم‌ها تکیه کنیم، بیان کرد: اصل را باید بر عدم اعتماد به طرف مقابل بگذاریم و بندهای مختلف توافق به صورت کامل مورد تحلیل و بررسی قرار بگیرد تا شاهد یک توافق خوب در این زمینه باشیم.

\n\n

آیت‌الله صفایی بوشهری با تاکید بر اینکه وحدت ملی، متانت و وقار و صلابت ملی در زمینه مسائل توافق هسته‌ای باید مورد توجه قرار بگیرد، افزود: امیدواریم ثمره توافق عزت، اقتدار ایران و حضور ایران به شکل انقلابی و استکبار ستیز و اسلامی در منطقه و جهان باشد.

\n\n

منبع:مهر

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر