دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۰۹۲۲
شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۵

فکرشهر: در راستای اجرای طرح تبیین "روایت جهاد ، رقابت خدمت" نماینده وزارت رفاه در استان با عباس دیری، مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی  سازمان تامین اجتماعی بوشهر، ساکی نماینده اعزامی وزارت  تعاون، کار و رفاه اجتماعی هدف از برگزاری این نشست را تبیین و چگونگی ارزیابی عملکرد مدیران عضو شورای هماهنگی استان عنوان کرد و افزود: ارزیابی  استان ها بر اساس  برنامه های اولویت دار وزارتخانه به کلیه دستگاه های اجرایی زیر مجموعه وزارت رفاه برای اولین مرتبه ابلاغ شده است و قرار است عملکرد اعضاء شورای هماهنگی در نیمه اول  سال 1401  مورد ارزیابی قرار گیرد.

وی در ادامه اجرای طرح تبیین "روایت جهاد، رقابت خدمت" را اقدامی مؤثر برای رسیدن به یک فهم مشترک در جهت ارتقای عملکرد شورای هماهنگی مدیران استانی، رفع مسائل و مشکلات جامعه هدف از طریق هم افزایی و تبدیل مصوبات شاخص شورای هماهنگی استان ها به الگوی قابل اجرا در کشور عنوان کرد.

ساکی گفت: انتظار داریم جلسات شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌ های تابعه در استان ها با حضور مقامات استانی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی با نگاه رفع مسائل و مشکلات جامعه هدف به صورت منظم و هدفمند برگزار شود.

وی روایت جهاد را گفتمان و رویکرد مؤثر همه ی مدیران امروز در سطح وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دانست و افزود: تشریح  فعالیت ها و اقدامات به منظور ترغیب و ایجاد رقابت بین مدیران در ارائه خدمات مطلوب به مردم است.

در این جلسه مدیر کل تامین اجتماعی استان بوشهر با اشاره به محوریت و تعیین شعار سال توسط مقام معظم رهبری و همچنین طرح روایت جهاد، رقابت خدمت گفت: ما در تأمین اجتماعی خود را متعهد می دانیم تا برای تحقق این مهم با تلاش مضاعف در جهت کمک به تولید و حمایت از کارفرمایان و بیمه شدگان گام های موثری برداریم.

عباس دیری ضمن تبیین اقدامات و تلاش های صورت گرفته طی مدت زمان انتصاب وی تاکنون، تدوین شاخص های ارزیابی استان ها را دارای اهمیت خواند و خواستار توجه به گستردگی جامعه مخاطب در استان ها و میزان ظرفیت ها و محدویت های هر استان در شاخص های ارزیابی شد.

وی با اشاره به نقش و جایگاه مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و تعداد قابل توجه نمایندگان بوشهر در مجلس، گزارشی از جلسات و تعاملات برقرار شده با نمایندگان استان و نتایج حاصل از آن در بهبود روند ارائه خدمات به مردم ارائه کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر