شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر:
فکرشهر: سید هاشم بصری اتاق شهردار برازجان را ترک کرده و به طبقه ی پایین ساختمان و محل قبلی خود برگشته است...
کد خبر: ۱۳۰۹۷
شنبه ۲۷ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۹

فکرشهر: سید هاشم بصری اتاق شهردار برازجان را ترک کرده و به طبقه ی پایین ساختمان و محل قبلی خود برگشته است.

\n\n

سرپرست شهرداری برازجان با استناد به این ماده قانونی که مهلت سه ماهه ی سرپرستی اش پایان یافته، وسایلش را جمع کرده و به معاونت اداری ـ مالی در طبقه ی هم کف شهرداری برازجان آمده و در نامه ای به شورا اعلام کرده که دیگر وظیفه ی سرپرستی را بر عهده ندارد.

\n\n

بصری با استناد به این موضوع که از 22 فرودین تا 22 تیرماه و در یک بازه ی زمانی سه ماهه موظف بوده سرپرستی را عهده دار باشد، از اتاق شهردار خارج شده تا شهرداری برازجان مجددا بدون شهردار و سرپرست باشد!! 

\n\n

وی در 22 فروردین 94 به عنوان سرپرست انتخاب شد و 23 فروردین کارش را آغاز کرد و روز چهارشنبه، 24 تیرماه نیز با پایان مهلت سه ماهه اش، به اتاق کار سابق خود برگشت!

\n\n

به گزارش فکرشهر، این اقدام سرپرست شهرداری برازجان، در حالی صورت گرفته که حضور سعید شمالی نژاد به عنوان شهردار منتخب شورا در برازجان، هنوز در مرحله ی تایید و امضای حکم به سر می برد.

\n\n

در همین راستا سخنگوی شورای شهر برازجان می گوید که برداشت ها از ماده ی قانونی مهلت سه ماهه مورد نظر مهندس بصری متفاوت است و این مهلت برای تعیین شهردار است و نه پایان مهلت سرپرستی؛ بلکه قانون در این باره سکوت کرده است که به معنای تایید استمرار سرپرستی می باشد.

\n\n

مرتضی قدوسی در تماس با فکرشهر، افزود: شورا با آقای مهندس بصری صحبت کرده و ایشان نیز پذیرفته که مجددا به سمت سرپرستی و به اتاق شهردار برگردد و این مسئولیت را تا زمان معرفی شهردار جدید بر عهده داشته باشد.

\n\n

وی تاکید کرد: ایشان حتما روز دوشنبه در اتاق شهردار حاضر خواهند شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، سید هاشم بصری از 22 فروردین ماه و در پی استعفای ماشااله احمدی از سمت شهرداری برازجان، سرپرستی این نهاد را عهده دار شده است.

\n\n

همچنین شورای شهر برازجان در 31 خردادماه و در آخرین روزهای مهلت قانونی انتخاب شهردار، سعید شمالی نژاد را به عنوان شهردار انتخاب کرده است.

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر