دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۱۱۱۳
دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از چهارشنبه شب تا روز جمعه هفته جاری نسبت به مواجی و تلاطم خلیج فارس هشدار سطح نارنجی (اقدام ضروری) داده می‌شود.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی عصر دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این مدت با وزش باد شدید با سرعت ۶۰ کیلومتر در ساعت ارتفاع موج دریا به ۱۲۰ تا ۲۰۰ سانتیمتر و گاهی تا ۲۵۰ سانتیمتر خواهد رسید.

وی بیان کرد: با این شرایط نسبت به اختلال در ترددها و فعالیت های دریایی خلیج فارس، خطر غرق شدن شناورها بویژه شناورهای سبک و نیمه سنگین، پاره شدن تورهای صیادی، خطر غرق شدن شناگران و احتمال خسارت به تاسیسات ساحلی و فراساحلی هشدار داده می ‏شود.

مساعدی ادامه داد: باتوجه به مواجی خلیج فارس انتظار است علاوه بر خودداری از ترددهای دریایی بویژه تردد شناورهای سبک و نیمه سنگین و قایق های صیادی و تفریحی در سواحل و فراساحل استان بوشهر در ارتباط با ممنوعیت شنا و پیشگیری از هر گونه خسارت احتمالی تمهیدات لازم اندیشیده شود.

وی ادامه داد: با نفوذ سامانه بارشی جدید به جو استان از اواخر وقت فردا، بارش پراکنده باران، گاهی رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه پیش بینی می شود.

مساعدی افزود: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر نیمه ابری تا ابری همراه با غبار محلی گاهی وزش باد و فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش بینی می شود.

وی عنوان کرد: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۰:۱۰، مد اول ساعت ۰۵:۱۵، جزر دوم ساعت ۰۹:۲۰ و مد دوم ساعت ۱۷:۰۰ خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر