جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مسئول سازمان کارگری سپاه بوشهر:
کد خبر: ۱۳۱۱۳۵
سه‌شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹

فکرشهر: مسئول سازمان کارگری سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر از برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی در این استان خبر داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، سرهنگ علیرضا محمدی صبح سه شنبه در نشست با خبرنگاران ضمن تسلیت فرا رسیدن سومین سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری باید تمام تلاش‌ها به سمت و سوی همگانی شدن خدمت رسانی، عدالت و پیشرفت باشد.

محمدی با تاکید بر تبلیغ و ترویج فعالیت‌های جهادی، ادامه داد: امروز شاهد آن هستیم که گروه‌های جهادی در راستای کمک به محرومین خدمات خود را نشر داده‌اند.

وی با بیان اینکه گروه‌های جهادی تخصصی بسیج کارگری با همکاری بسیج سازندگی سپاه استان بوشهر اقدام به برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی در این استان کرده است، یادآور شد: این رزمایش از نهم آذرماه شروع شده و تا شانزدهم آذرماه ادامه دارد.

مسئول سازمان کارگری سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر تصریح کرد: استان بوشهر قطب کارگری جنوب کشور سرشار از پتانسیل و ظرفیت‌های الهی بوده که اگر این فرصت‌ها و ظرفیت‌ها با تجربه و نیروی انسانی جوان و دانش و علم گره بخورد شاهد تحولی بزرگ در جامعه خواهیم بود.

اجرای ۱۲۰ برنامه

محمدی با اشاره به اینکه در این هفته بیش از ۱۲۰ برنامه برگزار خواهد شد، بیان کرد: عطر افشانی و غبارروبی قبور شهدا، دیدار با ائمه جمعه و نماینده محترم ولی فقیه در استان از دیگر برنامه‌های هفته جهادگران فاطمی است.

وی خاطرنشان کرد: اعزام گروه‌های جهادی، تشکیل میز خدمت در شرکت‌های صنعتی، برگزاری راهیان پیشرفت، برگزاری شیفت ایثار، برگزاری نشست‌های روشنگری، برگزاری جلسات اخوت کارگری، برگزاری مانور پدافند غیرعامل، دفاع از مقر، اعزام سفیران تولید از مهمترین برنامه‌های این هفته است.

محمدی در پایان با اشاره به اینکه هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی برای خانواده‌های نیازمند کارگری توزیع می‌شود، گفت: تعمیر و بازسازی سه واحد مسکونی کارگری، پویش نذر خون و برگزاری مسابقه «از چیزی نمی ترسیدم» از دیگر برنامه‌های هفته جهادگران فاطمی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر