جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در جریان سقوط بالگرد نفت در آبهای بوشهر، چهار سرنشن آن شامل خلبان و کمک وی (کاپیتان علی عزتی و پاپیتان صفر بایخوان) به همراه فرد مصد.ک (رسول شجرات) و مسئول سکوی ابوذر (رسول حسینی) جان باختند.\n\nبه گزارش فکرشهر از شانا، این بالگرد دوشنبه شب هفته پیش در ساعت 10:20 دقیقه برای انتقال فرد مصدوم از سکوی ابوذر به بیمارستان بوشهر به پرواز درآمد، اما ده دقیقه بعد از صفحه رادار محو شد.
کد خبر: ۱۳۱۳۰
دوشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۸

فکرشهر: در جریان سقوط بالگرد نفت در آبهای بوشهر، چهار سرنشن آن شامل خلبان و کمک وی (کاپیتان علی عزتی و پاپیتان صفر بایخوان) به همراه فرد مصد.ک (رسول شجرات) و مسئول سکوی ابوذر (رسول حسینی) جان باختند.

\n\n

به گزارش فکرشهر از شانا، این بالگرد دوشنبه شب هفته پیش در ساعت 10:20 دقیقه برای انتقال فرد مصدوم از سکوی ابوذر به بیمارستان بوشهر به پرواز درآمد، اما ده دقیقه بعد از صفحه رادار محو شد.

\n\n

در جریان جستجوهای انجام شده، جلیقه نجات، صندلی و برخی قطعات بالگرد به همراه خلبان در آبهای خلیج فارس کشف شد، ولی دو جسد دیگر که نصف شده بود و دیگری که سر نداشت، برای شناسایی و آزمایش دی ان آی به بوشهر منتقل گردید. همچنین جسد چهارم نیز پیدا نشد.

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر