يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۱۳۱۱
سه‌شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۰۶:۲۹

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: مولفه‌های فرهنگی در قشر کارگری عسلویه به شکل ویژه مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایسنا، اکبر پورات سه‌شنبه ۲۰ دی در نشست شورای فرهنگ عمومی با حضور نماینده ولی فقیه در استان بوشهر که در شهرستان عسلویه برگزار شد، اظهار کرد: شورای فرهنگ عمومی در باور مسئولین استان از مهمترین شوراهای اداری به شمار می رود که در استان بوشهر به صورت منظم با حضور و ریاست نماینده ولی فقیه در استان، استاندار محترم و تمامی مسئولین فرهنگی برگزار می شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر حضور میدانی مدیران ارشد استان بوشهر در سطح شهرستان ها و در بین مردم از جمله خصوصیات متمایز دولتمردان دولت سیزدهم است و شورای فرهنگ عمومی از این روحیه مردمی و جهادی دولت همراه بوده، که با عزم جدی پیگیر مصوبات شورا است و تاکنون با هدایت حضرت آیت الله صفایی بوشهری خروجی‌های خوب و ارزنده‌ای داشته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افزود: البته باید توجه داشت که حوزه فرهنگ مانند سایر عرصه‌ها نیست که نتیجه اقدامات آن به صورت آنی خودنمایی کرد، اما نتیجه بخش بودن برنامه‌های فرهنگی سبب می‌شود تا انتظارات مردم در کوتاه مدت حاصل شود.

پورات بیان کرد: فرهنگ مقوله بسیار مهمی است که مواجهه با آن به صورت نگاه و اقدامات سطحی، جامعه را به سمت هدف مطلوب هدایت نمی‌کند، به همین دلیل برنامه‌ریزی دقیق و منظم در این حوزه امر بسیار مهمی است.

وی گفت: برگزاری همایش و جشنواره‌های فرهنگی هر چند مفید است اما اکتفاء به آن‌ها مناسب نبوده و توجه به تولید محصول می‌تواند به اثرگذاری بیشتر در جامعه منجر شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب که به صورت جامع و دقیق در خصوص مباحث فرهنگی مطالب مهمی مطرح کردند، افزود: رهبر معظم انقلاب در بیاناتی که مطرح کردند که مساله حجاب را به صورت ویژه طرح کردند که باید مورد توجه مسئولان فرهنگی قرار گیرد.

پورات اشاره کرد: در شهرستان عسلویه باید ضمن وحدت و همدلی، مولفه‌های فرهنگی در قشر کارگری به شکل ویژه مورد توجه قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در شورای فرهنگ عمومی شهرستان ها باید تلاش شود مباحث اساسی شهرستان در این شورا احصاء و پیگیری شود و مطالبی که دریافت کردیم ، نشان از همت و عزم جهادی مسئولین در شهرستان ها دارد و تعامل خوبی در سطح استان حاکم است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر