دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مسئول انجمن عکاسان استان بوشهر گفت: دومین نمایشگاه بین‌المللی عکس خیام بوشهر از عصر سه‌شنبه آغاز به کار خواهد کرد.\n\nبه گزارش فکرشهر، محمود صادقی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران به تشریح برنامه‌های دومین نمایشگاه بین‌المللی عکس خیام بوشهر اشاره کرد و اظهار داشت: این جشنواره از ساعت ۱۹ فردا گشایش می‌یابد و تا روز هشتم مردادماه در مجتمع ۹ دی میزبان علاقمندان خواهد بود.\n\nوی با بیان اینکه جشنواره بین‌المللی عکس خیام در چهار بخش آزاد رنگی، آزاد تک‌رنگ، سفر و خلاقانه برگزار می‌شود، اضافه کرد: این جشنواره در بین سایر رویدادهای هنری کشور بیشترین شرکت‌کننده را دارد.
کد خبر: ۱۳۱۳۷
سه‌شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴

فکرشهر: مسئول انجمن عکاسان استان بوشهر گفت: دومین نمایشگاه بین‌المللی عکس خیام بوشهر از عصر سه‌شنبه آغاز به کار خواهد کرد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، محمود صادقی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران به تشریح برنامه‌های دومین نمایشگاه بین‌المللی عکس خیام بوشهر اشاره کرد و اظهار داشت: این جشنواره از ساعت ۱۹ فردا گشایش می‌یابد و تا روز هشتم مردادماه در مجتمع ۹ دی میزبان علاقمندان خواهد بود.

\n\n

وی با بیان اینکه جشنواره بین‌المللی عکس خیام در چهار بخش آزاد رنگی، آزاد تک‌رنگ، سفر و خلاقانه برگزار می‌شود، اضافه کرد: این جشنواره در بین سایر رویدادهای هنری کشور بیشترین شرکت‌کننده را دارد.

\n\n

دبیر و مجری برگزاری دومین نمایشگاه بین‌المللی عکس خیام افزود: اختتامیه دومین جشنواره عکس خیام با دریافت ۲۵ هزار قطعه عکس از دو هزار و ۸۰۰ شرکت‌کننده از ۷۵ کشور در تهران برگزار شد و دومین نمایشگاه این جشنواره در بوشهر برگزار خواهد شد.

\n\n

صادقی، ارتقای سطح عکاسی و همچنین بزرگداشت حکیم عمر خیام را به عنوان مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه در بوشهر عنوان کرد و افزود: این نمایشگاه به همت انجمن عکاسان استان بوشهر و با همکاری فوکوس تیم، نماینده رسمی فدراسیون جهانی فیاپ در بوشهر برگزار می‌شود.

\n\n

به نوشته ی مهر، وی از نمایش ۱۶۰ قطعه عکس از آثار برگزیده معرفی شده این نمایشگاه در بوشهر خبر داد و بیان کرد: تلاش داریم تا با برگزاری چنین جشنواره‌هایی زمینه را برای توسعه هنر عکاسی در استان فراهم سازیم.

\n\n

مسئول انجمن عکاسان استان بوشهر ادامه داد: از شهرداری بوشهر اداره‌کل ارشاد، سازمان فرهنگی شهرداری بوشهر و کانون مصور و انجمن عکاسان بوشهر برای همکاری در برگزاری این جشنواره تقدیر و تشکر می‌کنیم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر