يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۱۴۱۴
چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱

فکرشهر: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر گفت: ایجاد خانه ایثار ویژه جانبازان و جامعه ایثارگری در دستور کار بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر قرار دارد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، نعمت‌الله غلامپور بعد از ظهر چهارشنبه در همایش تجلیل از سرو قامتان ایثار استان بوشهر با تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن اظهار داشت: مادران، همسران و دختران شهدا، جانبازان و ایثارگران زنان نمونه جامعه و ادامه دهنده راه حضرت فاطمه (س) هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر نیز با قدردانی از جانبازان و خانواده آنان خاطر نشان کرد: ایثارگران در همه سطوح مایه اقتدار و عزت جامعه هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر با تاکید بر تقویت مجتمع درمانی ایثار بوشهر را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: ایجاد خانه ایثار ویژه جانبازان و جامعه ایثارگری در دستور کار بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار دارد و تلاش می‌شود امسال عملیات اجرایی آن آغاز شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر از راه‌اندازی دهکده سلامت و ایثار بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: بر اساس انعقاد تفاهم‌نامه ساخت دهکده ایثار ویژه جانبازان و خانواده ایثارگران در دستور کار قرار دارد.

غلامپور ادامه داد: با هماهنگی انجام شده به‌زودی ۲ آمبولانس در مجتمع درمانی ایثار بوشهر مستقر می‌شود که جوابگوی نیاز جامعه ایثارگری در نقاط مختلف استان بوشهر است.

در همایش سرو قامتان ایثار استان بوشهر جانبازان ۷۰ درصد استان، همسران، دختران و خانواده آنان تجلیل شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر