يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مدیرکل امور بانوان استانداری بوشهر مطرح کرد؛
کد خبر: ۱۳۱۶۳۳
شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۲

فکرشهر: مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر گفت: دفتر امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر دوره‌های توانمندسازی مدیریتی را برای بانوان توانمند پیش بینی کرده است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، رقیه زنگنه نژاد عصر شنبه در آئین تجلیل از بانوان مدیر دستگاه‌های اجرایی و اداری استان بوشهر به مناسبت هفته زن و میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) در سالن کوثر استانداری بوشهر اظهار داشت: امروز زنان در جمهوری اسلامی در کنار جایگاه و ساحت مسئولیت پذیری فردی و اجتماعی و نقش همسری و مادری در عرصه‌های اجتماعی، علمی، ورزشی و فرهنگی نیز نقش خود را به خوبی ایفا می‌کند.

وی گفت: حضور شما بانوان مدیر در دستگاه‌های اجرایی به عنوان بانوان موفقی هستید که در کنار مسئولیت‌های خانه و خانواده و نقش همسری و مادری در مسیر پیشرفت کشور و برنامه ریزی، تصمیم سازی و تصمیم گیری ها حضور دارید و این اندیشه و فکر و حضور شما به عنوان بانوان اثرگذار بسیار قابل تقدیر است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر با تاکید بر تقویت جایگاه زنان، توانمندسازی، اشتغال‌زایی و توسعه زیرساخت‌ها در این حوزه ادامه داد: دفتر امور بانوان خانواده و زنان استانداری بوشهر به منظور بهره مندی بهتر بانوان دوره‌های توانمندسازی مدیریتی را برای بانوان توانمند و در جهت ارتقا دانش مدیریتی بانوان و تقویت سرمایه‌های اجتماعی پیش بینی کرده است.

در پایان این آئین به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، روز زن و مادر از تعدادی از مدیران و مشاوران بانو دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر تجلیل شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر