دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۱۸۳۵
سه‌شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳

فکرشهر: معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش گناوه گفت: براساس سهمیه تعیین شده استانی، طرح سواد دیجیتال در چهار آموزشگاه ابتدایی این شهرستان اجرایی شد.

به گزارش فکرشهر، مصطفی محسنی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: وزارت آموزش و پرورش باتوجه به سیاست‌های کلی ابلاغی رهبرمعظم انقلاب، نقشه علمی کشور، سند تحول بنیادین و برنامه درسی ملی، اقدام به اجرای طرح سواد دیجیتال یکی از ضروریات زندگی امروزی، در مدارس ابتدایی کرده که در این شهرستان نیز اجرایی شده است.

وی اظهارداشت: این طرح براساس برنامه‌ریزی انجام شده و سهمیه‌ای که استان بوشهر برای این شهرستان درنظر گرفته در چهارآموزشگاه ابتدایی پسرانه و دخترانه با بکارگیری ۴۵ آموزگار و حضور یکهزار و ۲۵۰ دانش آموز تدوین شده است.

محسنی گفت: طرح سواد دیجیتال شامل برنامه نویسی و کار با رایانه است که از ماه جاری آغاز و تا پایان سال تحصیلی برای دومین سال پیاپی انجام می شود.
وی افزود: سهمیه سال قبل این طرح ۲ آموزشگاه بود که امسال ۲ سهیمه دیگر اضافه شده و در مدارس دولتی و غیر دولتی دکتر حسابی، حضرت رقیه(س)، رضوان و یاسین اجرایی شده است.

معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش گناوه بیان کرد: آموزگارانی که در این طرح بکار گمارده شدند توسط مدرسان آموزش‌های لازم را فرا گرفتند و به صورت تئوری و عملی با دانش‌آموزان کار می‌کنند.
وی گفت: ابزارها و فناوری های دیجییتال اگر به طور موثر استفاده قرار بگیرند، معلمان می‌توانند برنامه‌های درسی را برای دانش آموزان عمیق تر و کارسازتر تهیه و آموزش دهند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر