يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان برای بررسی و هماهنگی های لازم در خصوص دستورالعمل های برنامه پزشک خانواده با پزشکان مراکز بهداشتی و درمانی نشستی برگزار نمود...
کد خبر: ۱۳۲۰۶
پنجشنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۸

فکرشهر: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان برای بررسی و هماهنگی های لازم در خصوص دستورالعمل های برنامه پزشک خانواده با پزشکان مراکز بهداشتی و درمانی نشستی برگزار نمود.

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان ، دکتر حاجیونی در این نشست اظهار داشت : انجام Cpr (احیاء قلبی ریوی ) با مسئولیت پزشک در مراکز بهداشتی و درمانی باید انجام شود .

\n\n

وی همچنین گفت: پزشکان از لیست داروهای موجود در قفسه باید اطلاع داشته باشند و پزشکان در ساعات غیر اداری ، داروهای مورد نیاز بیماران را باید از طریق ترالی اورژانس و قفسه دارویی مرکز تامین نمایند. 

\n\n

\n\n

دکتر علیرضا حاجیونی همچنین تاکید نمود: ویزیت بیماران در تمام ساعات روز توسط پزشکان باید انجام شود و این امر ،یکی از شاخص های مهم عملکرد پزشک می باشد   .

\n\n

وی در خصوص ویزیت بیماران گفت: با توجه به مدیریت اعضاء تیم سلامت توسط پزشک ، تریاژ بیماران در ساعات غیر اداری به نحو مطلوب انجام و سپس توسط پزشک ویزیت شوند و با توجه به مناطق حادثه خیز در شهرستان ، پزشکان با کسب مهارت و آموزش های لازم ضمن رعایت شئونات اداری در مواقع کشیک حضور فعال داشته باشند .

\n\n

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان در پایان از پزشکان خواست با برقراری ارتباط مناسب بین بخشی با شوراها ، بخشدار و مردم منطقه تحت پوششف برای پیشبرد اهداف نظام سلامت تعامل داشته باشند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر