دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در حال حاضر هزارو۳۳۰ کلاس تخریبی در این استان بوشهر وجود دارد\n\nبه گزارش فکرشهر، ناصر کرمی در نشست با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه تا قبل از شروع سال تحصیلی جدید  ۲۹ مدرسه با مجموع ۱۵۴ کلاس درس افتتاح می شود، اظهار داشت: امسال ۱۴ هزار و ۱۰۰ معلم در خدمت ۱۹۶ هزار دانش‌آموز  خواهند بود.\n\nوی افزود: در سال تحصیلی جدید دانش آموزان عزیز استان بوشهر در دوهزار و ۱۳۴ مدرسه و نه هزار و ۲۲۴ کلاس درس مشغول به تحصیل خواهند بود.
کد خبر: ۱۳۲۱۲
پنجشنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۲

فکرشهر: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در حال حاضر هزارو۳۳۰ کلاس تخریبی در این استان بوشهر وجود دارد

\n\n

به گزارش فکرشهر، ناصر کرمی در نشست با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه تا قبل از شروع سال تحصیلی جدید  ۲۹ مدرسه با مجموع ۱۵۴ کلاس درس افتتاح می شود، اظهار داشت: امسال ۱۴ هزار و ۱۰۰ معلم در خدمت ۱۹۶ هزار دانش‌آموز  خواهند بود.

\n\n

وی افزود: در سال تحصیلی جدید دانش آموزان عزیز استان بوشهر در دوهزار و ۱۳۴ مدرسه و نه هزار و ۲۲۴ کلاس درس مشغول به تحصیل خواهند بود.

\n\n

وی کمبود کلاس درس و کلاسهای تخریبی را از مهمترین مشکلات موجود آموزش و پرورش عنوان کرد و افزود: وجود هزار و۳۳۰کلاس درس تخریبی و کمبود ۱۲۰۰ کلاس درس از مشکلات آموزش‌ و پرورش استان است که باید راهکاری در این خصوص اتخاذ شود.

\n\n

به نوشته ی مهر، مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر یادآور شد: برای جبران کمبود فضای آموزشی دراستان بوشهر ناچار به دو نوبته کردن مدارس هستیم که موجب تاثیر منفی در کیفیت آموزشی می شود.

\n\n

کرمی اضافه کرد: امسال ۸۱۰ نفر از فرهنگیان استان بوشهر بازنشسته می شوند این در حالی است که هیچ نیروی جدیدی وارد مجموعه تعلیم و تربیت ای استان نمی شود.

\n\n

وی با اشاره به اینکه جایگاه استان بوشهر در حوزه قبولی کنکور سراسری افزایش می‌یابد، افزود: استان از نظر کیفیت آموزشی دارای جایگاه مطلوبی در قبولی کنکور سراسری نیست که در برنامه‌ای ۳ ساله این جایگاه ارتقاء می‌یابد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر