شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون درآمد و امور مشترکین آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: مشترکان آب دراین استان با وجود گرمای زیاد ماهانه بین 15 تا 20 متر مکعب مصرف می کنند که نسبت به دیگر استان ها وضعیت مناسبی دارند.\n\nبه گزارش فکرشهر، روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر به نقل از سهراب بیاتی افزود: مصرف بهینه و مطلوب آب در شهرهای این استان نشان می دهد فرهنگ صرفه جویی درمیان مردم نهادینه شده و مشترکان رعایت لازم را انجام می دهند.\n\nوی اضافه کرد: در شهرهای استان بوشهر 235 هزار مشترک آب وجود دارد که از این شمار 90 درصد خانگی و 10 درصد در بخش غیر خانگی است.
کد خبر: ۱۳۲۴۵
شنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸

فکرشهر: معاون درآمد و امور مشترکین آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: مشترکان آب دراین استان با وجود گرمای زیاد ماهانه بین 15 تا 20 متر مکعب مصرف می کنند که نسبت به دیگر استان ها وضعیت مناسبی دارند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر به نقل از سهراب بیاتی افزود: مصرف بهینه و مطلوب آب در شهرهای این استان نشان می دهد فرهنگ صرفه جویی درمیان مردم نهادینه شده و مشترکان رعایت لازم را انجام می دهند.

\n\n

وی اضافه کرد: در شهرهای استان بوشهر 235 هزار مشترک آب وجود دارد که از این شمار 90 درصد خانگی و 10 درصد در بخش غیر خانگی است.

\n\n

بیاتی با بیان این که نرخ آب بها نسبت به میزان مصرف مشترکان تعیین می شود ادامه داد: نرخ آب بها تا 20 متر مکعب در ماه به ازای هر متر مکعب یکهزارو 580 ریال محاسبه می شود و اگر از این میزان مصرف بالاتر رود طبق فرمول تصاعدی هر متر مکعب در طبقه 40 تا 50 تا 20 هزار ریال افزایش می یابد.

\n\n

وی با تاکید بر جلوگیری از مصرف بی رویه در آب آشامیدنی افزود: مشترکان برای کاهش هزینه آب باید دقت کنند تا میزان مصرف آنها از 20متر مکعب در ماه بالاتر نرود.

\n\n

معاون درآمد و امور مشترکین آب و فاضلاب استان بوشهر بیان کرد: تاکنون 32 هزار کنتور فرسوده در شهرهای استان بوشهر شناسایی و امسال با برنامه ریزی انجام شده و سرمایه گذاری 20 میلیارد ریال 20 هزار کنتور به صورت رایگان تعویض می شود.

\n\n

بیاتی در باره انشعابات آب غیرمجاز در استان بوشهر گفت: برخی افراد بدون اجازه شرکت آب و فاضلاب اقدام به نصب انشعاب آب می کنند که دراین ارتباط شش هزار انشعاب غیر مجار درشهربوشهر شناسایی شده است.

\n\n

وی افزود: تاکنون دارندگان 700 انشعاب غیرمجاز با هشدارهای گوناگون به قانونی کردن آب خود اقدام کرده اند.

\n\n

معاون درآمد و امور مشترکین آب فای استان بوشهر با بیان این که تعرفه آب مصرفی شهرهای استان بوشهر7 درصد هزینه تمام شده آب است یادآورشد: برای تامین هر مترمکعب آب در این استان 20هزار ریال هزینه شده است که از مشترکان یکهزارو 580 ریال دریافت می شود. 

\n\n

هم اکنون بیش از 90 درصد آب مصرفی استان بوشهر از استان های فارس و کهگیلویه و بویر احمد از طریق خطوط انتقال آب تامین می شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر